Avatar billede nielshansen Nybegynder
12. januar 2002 - 21:56 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

PHPNuke på Freepaq??

Hej

Er der nogen der har lavet en fungerende installation af PHPNuke på en Freepaq server??
Vil gerne høre fra jer - forsøgte for et par måneder siden men opgav (tror problemet skyldes deres topbanner)
Avatar billede eflow Nybegynder
12. januar 2002 - 22:04 #1
har du set de der point fordelinger når man opretter spm. ?

der står der 60 point ud for svær, dvs. 500 nok er for meget.....har du tænkt over det ?
Avatar billede webmasterdk Praktikant
12. januar 2002 - 23:23 #2
Hejsa
Det kan desværre ikke lade sig gøre at bruge phpnuke på freepaq, det ligger ved at php nuke bruger nogle headers som ikke kan ekskveres fordi at freepaq sender sinde headers først...

btw: Eflow har særdeles ret, 500 for et så let spm...
Det er sådan noget der øger inflationen..
Så hold dig til de fastsatte point angivelser, eller hvis du mener at det er et meget svært spm der kræver en del viden og erfaring prøv istedet på www.sharksforum.com

// www.fotx.net/WebmasterDK
Avatar billede nielshansen Nybegynder
13. januar 2002 - 12:44 #3
Regnede med at en havde lavet en patch eller noget, så fortjener man lidt til godteposen...
Avatar billede avminarm Juniormester
14. januar 2002 - 09:12 #4
hav domæne navnet hos freepaq og brug en gratis udbyder til at have dit nuke liggende på - lav en
\"refresh\" i alm html der peger på din nuke side
- kunne være en løsning

hvis du finder en anden selv lytter jeg gerne  - her selv samme problem !
Avatar billede avminarm Juniormester
05. februar 2002 - 12:55 #5
hvad finder du ud af ?
Avatar billede avminarm Juniormester
25. juni 2002 - 14:29 #6
hvad så niels skulle vi ikke få lukket dette sprg ??
Avatar billede nielshansen Nybegynder
29. august 2002 - 08:49 #7
Spørgsmålet lød på hvordan man fik det til at fungere på freepaq....
Avatar billede avminarm Juniormester
29. august 2002 - 09:39 #8
OK - men det kan man altså ikke som webmasterdk skriver!
Avatar billede nielshansen Nybegynder
17. juni 2003 - 16:15 #9
Avatar billede avminarm Juniormester
18. juni 2003 - 08:48 #10
det var sent ;o)