Avatar billede johnstigers Seniormester
12. januar 2002 - 20:55 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Tag jer sammen for helvede! ADMIN!!!

Nu må i sgu tage og få den server op at køre normalt igen det! Det her kan vi jo ikke bruge til noget, vel?

\"404 Not Found
Dokumentet du søgte blev ikke fundet. Dette kan skyldes at vi for nylig har lavet en del omstrukturering.

Prøv at gå til forsiden eller søg efter det du skal bruge.\"
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. januar 2002 - 20:56 #1
Den besked får jeg alt for fucking mange gange - HELE tiden!!!!
Avatar billede Slettet bruger
12. januar 2002 - 20:57 #2
Og den nedetid der skulle have varet få timer blev til dage...
Avatar billede retaxes Nybegynder
12. januar 2002 - 20:58 #3
Ja, john der er et surt show at de ikke kan få det til at funke, jeg er snart færdig med at rydde op i mine papirer og hvad man ellers kan få tiden til at gå med ;o(
Avatar billede vistodk Nybegynder
12. januar 2002 - 20:59 #4
jaa.. de har jo kun haft 1,5 dag til at fikse det.
i kan hyre mig til 300,- + moms i timen *gg*

.: Visto.dk It-service
Avatar billede retaxes Nybegynder
12. januar 2002 - 20:59 #5
jeg tror sq de mangler en Ekspert derinde ;o)
Avatar billede freedom Nybegynder
12. januar 2002 - 21:00 #6
Helt eniig!!men slap af de har lavet en fed side, så skæld dem ikke ud??
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. januar 2002 - 21:00 #7
en opgradering af en server KAN da ikke tage 1.5 dag... ????
Jeg mener, at så burde de skifte teksten ud, så brugerne ved havd der sker siden eksperten ikke kører. Ikke sandt?
Avatar billede nordenbaek Nybegynder
12. januar 2002 - 21:03 #8
så er det jo godt at denne side er opstået :)

www.xperten.com
Avatar billede freedom Nybegynder
12. januar 2002 - 21:09 #9
da eksperten var nede prøvede jeg xperten og den referetede til eksperten.dk/opgrandig  jeg tror eksperten også laver xperten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. januar 2002 - 21:11 #10
freedom> Nej! Jeg kan forsikre dig om at det ikke er de samme mennesker bag eksperten.dk og xperten.com
Avatar billede nordenbaek Nybegynder
12. januar 2002 - 21:13 #11
det er nemlig rigtigt!!.. det som john siger!
Avatar billede freedom Nybegynder
12. januar 2002 - 21:17 #12
ok..det var bare mærkeligt begge nede samme tid og begge gik til eksperten.dk/opgranding.phmtl!!!!hvor der ståd eksperten bla selv om det var xperten....
Avatar billede mugs Novice
12. januar 2002 - 21:18 #13
Jamen - Har det dog ikke været en dejlig dag? Her i det sønderjyske har der været et par graders frost, og den sne der faldt inat har ligget det meste af dagen. Så jeg har gået en lang tur i skoven i det pragtfulde vejr med høj himmel og klart vejr. Der har jeg mødt en masse mennesker, der automatisk var i strålende humør grundet vejret.

Prøv det en dag!!!!
Avatar billede nordenbaek Nybegynder
12. januar 2002 - 21:20 #14
mugs -> hehe.. nu ved du jo ikke hvad jeg eller de andre fortager sig når vi ikke sidder i dette forum og debatere.
Avatar billede trismegistos Nybegynder
12. januar 2002 - 21:33 #15
Det program kender jeg godt , det kan hentes her :
www.southernjutlandonasunnywinterday.com/
Avatar billede mugs Novice
12. januar 2002 - 21:38 #16
nordenbhaek > Nej det aner jeg heldigvis ikke. Mit undlæg var såmænd blot en kommentar til, at der er andet at foretage sig i livet, end at sidde og vente på et spørgsmål:o)

trismeqistos > Den må jeg have til gode, idet siden ikke kan vises. Giver programmet også frisk luft:o)
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
13. januar 2002 - 02:41 #17
mugs>> underligt, jeg gjorde det samme her til morges(altså på vej hjem fra byen*gg*)
Avatar billede vistodk Nybegynder
13. januar 2002 - 07:46 #18
Xperten.com:
Registrant:
  codebase.dk (CODEBASE138)
  Orslevgade 85

  Ringsted, , 4100
  DK

  Domain name: xperten.com

Technical contact:
  Hostmaster, Technical (speednmtech)
  Speednames
  Rejsbygade 8A

  Copenhagen V, , 1759
  DK
  hostmaster@SPEEDNAMES.COM
  +45.33550808 Fax: +45.33550809

Administrative contact:
  Hansen, Janus (JH46)
  codebase.dk
  Orslevgade 85

  Ringsted, , 4100
  DK
  janus@codebase.dk
  56362020 Fax:

Eksperten.dk
Domænenavn: eksperten.dk
Registreret: 1998-11-13
Seneste ændring: 2002-01-02

Registrant:
Handle: JW5811-DK

Navn: JFL WebCom

Adresse: Koebmagergade 53,3

Postnr. & by: 1150 København K

Land: Danmark

Telefon: +45 39 29 79 09

Fuldmægtig:
Handle: JFL13-DK

Navn: JFL WebCom

Att.: Jacob Friis Larsen

Adresse: Koebmagergade 53,3

Postnr. & by: 1150 København K

Land: Danmark

Telefon: +45 39 29 79 09

Betaler:
Handle: JFL13-DK

Navn: JFL WebCom

Att.: Jacob Friis Larsen

Adresse: Koebmagergade 53,3

Postnr. & by: 1150 København K

Land: Danmark

Telefon: +45 39 29 79 09

det ER vist forskellige.... ville også være dumt af eksperten at lave et forum magen til deres eget
Avatar billede Slettet bruger
13. januar 2002 - 10:10 #19
Jeg har da aldrig været i tvivl om at codebase stod bag www.xperten.com

Hvis i tænker på eksperten v.2 så lander den givetvis på samme domæne som den er nu. Alt andet ville være tåbeligt :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. januar 2002 - 11:29 #20
el_barto> det hedder eksperten v.3 ;)
Avatar billede Slettet bruger
13. januar 2002 - 11:31 #21
jeg har aldrig betraget eksperten i ASP som en rigtig side. *G* Selvf. er det v.3 :)