Avatar billede mogensen Nybegynder
12. januar 2002 - 20:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

XP Problem - usb host to host bridge plus div...

Sidder lige og bakser med en splinterny maskine. Kæmper med et problem - får fejl i enhedshåndteringen omkring: usb host to host bridge

herudover får jeg under opstarten fejlen fast track no array, noget omkring et eller andet med RAID hvad så end det er.

Og så får jeg en træls windows fejl hver gang den kommer med skrivebordet: systemet er genoprettet efter en alvorlig fejl ønsker du at sende en rapport til microsoft.... Arghh!!!!

Det skulle ellers bare fungere fint det hele. Det er et MSI 6330 limited edition board.

Har du bud på hvad jeg kan gøre???

Har du tid til at guide mig igennem, så jeg får løst disse problemer giver jeg gerne et par gode flasker rødvin eller 100 kr. ;-) som tak, jeg har kæmpet med disse fejl hele dagen.

Jeg ringer gerne eller vi kan snakkes ved over msn messenger.

Jeg ved ikke lige hvilke oplysninger jeg ellers kan give får at få hjælp, men spørg bare jeg har fakturaen liggende så jeg kan se hvad det er der ligger på maskinen.
Avatar billede mogensen Nybegynder
12. januar 2002 - 20:11 #1
Ja lad mig lige smide konfigurationen her:

SB LIVE Platinium - virker fint
Plextor Brænder - virker fint
pioneer dvd - virker fint
56 k internt modem - virker fint
hp printer - virker fint
40 gb seagate baracuda hdd. - virker fint
512 sd 133 ram - de ser også ud til at køre godt ;-)
MSI Geforce 2 mmx400 med 64 ram, - ser også ud til at virke fint

Det var vidst det
Avatar billede mogensen Nybegynder
12. januar 2002 - 20:41 #2
har lige fået hjælp andetsteds. Derfor lukkes spørgsmålet!!!
Avatar billede mogensen Nybegynder
12. januar 2002 - 20:41 #3
ja
Avatar billede mogensen Nybegynder
12. januar 2002 - 20:48 #4
ja der skulle installeres en driver til bundkortet og så kørte det hele smukt!!!