Avatar billede b.h Nybegynder
12. januar 2002 - 20:07 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Hit Counter

Jeg vil gerne ha en tæller på min hjemmeside men jeg kan ikke selv lave en(jeg har lavet min hjemmeside med Namo Webeditor) jeg kænder ikke noget til html kodning.
Avatar billede kasperly Nybegynder
12. januar 2002 - 20:10 #1
Prøv hjemmesiden hitcount.dk, der kan du både vælge en usynlig tæller, og en synlig!!! Siden registere også, hvor dem der kommer på side kommer fra... Altså hvad de har søgt på osv.
Kan stærkt anbefales...

http://www.hitcount.dk
Avatar billede b.h Nybegynder
12. januar 2002 - 20:13 #2
Hvordan får jeg dem in på min side jeg kan jo ikke html kode jeg har flere koder men hver gang jeg skriver en kode ind på min hjemmeside så er der ikke nogen tæller bagefter.
Avatar billede kasperly Nybegynder
12. januar 2002 - 20:17 #3
Når du opretter en tæller, giver den dig en html-kode, den skal du bare indsætte nederst på siden, lige inden </body>
Åbn evt. siden i notepad, og find </body> og sæt koden ind oppe over...
Avatar billede b.h Nybegynder
12. januar 2002 - 20:19 #4
på hitcounts side får man da ikke en kode man skal ligge in på sin hjemmeside???
Avatar billede b.h Nybegynder
12. januar 2002 - 20:22 #5
ok men hvorfor virker de tælre som jeg har haft prøvet så ikke den ene har jeg fået fra cybercity.
Avatar billede b.h Nybegynder
12. januar 2002 - 20:26 #6
jeg har lige tilmælt mig hitcount så jeg får nok snart koden
Avatar billede kasperly Nybegynder
12. januar 2002 - 20:26 #7
Det er lidt svært at finde ud af, eftersom jeg ikke ved, hvad koden på den er.

Man får en kode på hitcounts hjemmeside, man skal bare oprette sig som bruger først, hvilket tager 2 min maks!!!
Avatar billede kasperly Nybegynder
12. januar 2002 - 20:28 #8
For at få koden, skal du gå ind i statistik og vælg opret tæller, så står der en kode, og du skal bare indsætte det hele i tekst boksen over </body>
Avatar billede b.h Nybegynder
12. januar 2002 - 20:32 #9
oki jeg prøver lige
Avatar billede b.h Nybegynder
12. januar 2002 - 21:05 #10
så er jeg her igen jeg har prøvet men der kommer ikke nogen tæller frem efter jeg har lagt koden ind???
Avatar billede cdc Novice
13. januar 2002 - 00:14 #11
husk at du skal lægge siden ud på nettet for at den skal virke

/cdc
Avatar billede kasperly Nybegynder
13. januar 2002 - 00:16 #12
Du skal gå ind på statistiksiden, og der skal du trykke på det lille \"g\" ud for navnet på den side din tæller ligger på... Så kan du vælge, hvordan tælleren skal se ud!
Avatar billede mickill Nybegynder
14. januar 2002 - 17:54 #13
http://www.thecounter.com/

Virker altid !!!!!