Avatar billede jimmersen Nybegynder
11. januar 2002 - 14:57 Der er 27 kommentarer

HP Scanjet 6200C USB

Hej..
Jeg har en HP Scanjet 6200C USB som jeg vil bruge under Windows XP, men kan ikke få det til at virke.
Jeg har downloadet det nyeste software fra hp\'s hjemmeside, men det virker altså ikke

Jeg har haft ringet til HP\'s kundeservice, men de vil have over 200 kr. for at sende mig nogle drivere der virker.

Jeg håber derfor der er nogen der kan hjælpe mig med nogle drivere

På forhånd tak
Avatar billede hells_bells Nybegynder
11. januar 2002 - 14:59 #1
Hvofor bruger du ikke det skanner program der ligger standard i xp ?
Det gør jeg og min er en Hp 3300c usb.
Avatar billede hells_bells Nybegynder
11. januar 2002 - 15:04 #2
Træk stikket ud gå ind i enhåndshåntering og fjern skanneren. Fjern det software der fulgte med.
Genstart din pc og når den er klar så sæt stikket i. Så vil den sige har fundet nyt hardware og så står den et stykke tid med den besked. Til sidst siger den enheden er nu klar til brug.
Det virker perfekt. :o)
Avatar billede jimmersen Nybegynder
11. januar 2002 - 15:32 #3
Den står godt nok en stykke tid, men til sidst siger den ikke at enhenden er klar.. Nej den siger at der var en fejl under installation og enhed vil muligvis ikke virke korrekt.. hvilket den heller ikke gør...

Andre forslag??
Avatar billede jimmersen Nybegynder
11. januar 2002 - 16:23 #6
hvad er der der, udover en masse links??

Jeg har prøvet at downloade det software der findes på HP\'s hjemmeside, men det virker altså ikke.. Og de sagde også hos hp, at det jeg manglede var nogle drivere til scanneren og win XP!
Avatar billede hells_bells Nybegynder
11. januar 2002 - 16:26 #7
Jamen de drivere ligger i de link jeg har givet dig..
Avatar billede hells_bells Nybegynder
11. januar 2002 - 16:28 #8
Avatar billede jimmersen Nybegynder
11. januar 2002 - 16:34 #9
Mange tak for din hjælp, men jeg synes ikke rigtig der var noget på den side jeg kunne bruge.. der var faktisk kun tekst, og det jeg leder efter er nogle drivere
Avatar billede hells_bells Nybegynder
11. januar 2002 - 17:00 #10
Avatar billede hells_bells Nybegynder
12. januar 2002 - 19:55 #11
Hvad så ?
Avatar billede jimmersen Nybegynder
13. januar 2002 - 00:23 #12
Det har jeg prøvet før, og det virker ikke.. Det er kun software til scanneren.. Men når man prøver at installere opdateringen af USB står der bare at det ikke virker til denne version og man skal købe en ny scanner... fedt!

Så det er søger helt nøjagtig er en driver til Windows XP
Avatar billede bjarne52 Nybegynder
13. januar 2002 - 04:00 #13
Avatar billede hells_bells Nybegynder
13. januar 2002 - 09:27 #14
bjarne52> Det er det samme som jeg lige har givet ham. 11/01 17.00.56.

Jimmersen> Hvis mit sidste link ikke virker så er der intet der virker.

Der står jo at det er til xp osv.
Avatar billede jimmersen Nybegynder
18. januar 2002 - 12:22 #15
nej det virker stadig ikke
Avatar billede hells_bells Nybegynder
18. januar 2002 - 15:51 #16
Så er det noget andet der er i vejen, enten din hardware eller en brugerfejl.
Avatar billede jimmersen Nybegynder
21. januar 2002 - 12:31 #17
Der er ikke fejl med hardwaren, for den virker upåklageligt under Windows ME og brugerfejl kan det bestemt heller ikke være!!
Avatar billede hells_bells Nybegynder
21. januar 2002 - 17:58 #18
Jamen der må være et eller andet i vejen.
Du har fået den originale opdate der er beregnet til XP, så du må have kludret i den på en eller anden måde.
Avatar billede jimmersen Nybegynder
21. januar 2002 - 18:17 #19
Ja jeg har fået den originale opdate til XP, men den opdate er kun til software, som jeg også har skrevet længere oppe på siden, og som  jeg også fik at vide da jeg ringede til HP (De sagde nemlig at det der var på hjemmesiden ikke kunne bruges).. Sagt en gang til: DET JEG MANGLER ER EN NY DRIVER TIL XP (USB), hvilket de vil have 200 kr for hos hp.
Så alt i alt skåret ud i pap, det jeg mangler er en driver til scannerens usb-forbindelse til win xp!!!
Avatar billede hells_bells Nybegynder
21. januar 2002 - 18:22 #20
Jeg er sikker på at du fumler i det. Eller også er din hardvare 100 år gammel.
Avatar billede jimmersen Nybegynder
21. januar 2002 - 21:05 #21
Jeg fumler ikke det fjerneste..
Så jeg siger det lige igen...
DE
Avatar billede jimmersen Nybegynder
21. januar 2002 - 21:06 #22
Jeg fumler ikke det fjerneste..
Så jeg siger det lige igen..
DE SIGER OGSÅ SELV HOS HP\'S SUPPORT AT DE TING DER KAN FINDES PÅ HJEMMESIDEN IKKE ER DE TING JEG SKAL BRUGE FOR AT LØSE MIT PROBLEM!!
Avatar billede hells_bells Nybegynder
21. januar 2002 - 21:20 #23
Ja ja what ever.
Slut herfra.
Avatar billede bjarne52 Nybegynder
21. januar 2002 - 21:51 #24
Er du sikker på USB er aktiveret i Bios?Har du andre USB-enheder der fungerer?
Avatar billede jimmersen Nybegynder
21. januar 2002 - 23:24 #25
Ja jeg har både en mus og en printer som virker fint.
Avatar billede bjarne52 Nybegynder
21. januar 2002 - 23:37 #26
Du siger opdateringen kommer og fortæller at den ikke er skrevet til denne version(XP).Hvis det er et vindue der siger Microsoft ikke kan garanterer at det virker(kommer ofte i XP),skal du installere den alligevel.
Avatar billede jimmersen Nybegynder
21. januar 2002 - 23:39 #27
Nej det er ikke det vindue der kommer frem!