Avatar billede kenth Nybegynder
11. januar 2002 - 12:28 Der er 4 kommentarer

manglende billeder

Hej
Jeg har en hjemmeside som jeg tidligere har kunne se fra min egen browser (ME)Men nu, efter en reinstallation kan jeg ikke se alle de ting jeg har lavet på forsiden (tekster, billeder o.lign), men hvis jeg går ad bagvejen, dvs via en anden site og et link til min hjemmeside, kan jeg se det hele. Min pc og windows er reinstalleret på samme måde som før. Har i en ide.
min hjemmeside adresse er : HTTP://www.fuglsang1.subnet.dk

venlig hilsen
kenth fuglsang
kenth@pc.dk
Avatar billede alpapa Nybegynder
11. januar 2002 - 12:37 #1
Hmm, jeg kan se det hele ;-)
Jeg kører Windows 2000/IE 6.0
alpapa
Avatar billede sila Nybegynder
11. januar 2002 - 12:44 #2
Det kan jo være at du mangler at installere nogle media player/læsere eller lign.??
Avatar billede sonne Nybegynder
11. januar 2002 - 14:27 #3
jeg kan desværre også se alle billederne ;-)

måske skal du lave disn side lidt mere enkel og uden så meget script hvis du vil kunne se den i en simplen/clean browser.

/aksel
Avatar billede husky Nybegynder
18. januar 2002 - 13:34 #4
Jeg kan godt se billederne...

Men design... adddd :)

/Husky