Avatar billede fumes Nybegynder
25. april 2000 - 15:21 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Textbehandlingsprogram

ogen der ved hvor man kan fine et web-textbehandlingsprogram - UDOVER den på lavasoft.dk.

Det skal bruges som editor direkte på en webside, og ved at trykke på en send-button skal den sammen med nogle almindelige textbokse gemme inputtet i en database - jeg skal ikke bruge koden for at lve formen.

Det jeg skal bruge et et Java (eller andet programmeringssprog) program der kan dette - options i porgrammet skal som minimum være:

- mulighed for bold/italics på karakterbasis
- mulighed for venstrestilling/centreret/højrestillet på liniebasis
- mulighed for skriftstørrelseændringer på karakterbasis
- mulighed for farveændring på karakterbasis

som ekstra option kunne være:

- flere skrifttyper
- baggrundsbillede

Nogen der kender noget til sådan et program?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
25. april 2000 - 15:29 #1
Må jeg anbefale diskussionen på
http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=13844
Avatar billede fumes Nybegynder
25. april 2000 - 17:46 #2
Hovsa, den havde jeg ikke lige set...

30 points til dig !