Avatar billede beanluck Nybegynder
08. juni 1999 - 14:13 Der er 10 kommentarer

Plugin med forskelllige "lens flares"

Findes der overhoved et plugin med forskelllige "lens flares"? ligesom adobes men self. forskellig =) . Med forskellige sole, osv... plz lad mig vide
Avatar billede bbe1379 Nybegynder
09. juni 1999 - 15:21 #1
Di skal hoppe til http://www.download.com og søge på Kai's Power Tolls, Eye Candy eller Andromeda.

De har en masse forskellige bud på måder at gøre tingene på, men er alle Plug-Ins til PhotoShop
Avatar billede beanluck Nybegynder
09. juni 1999 - 18:46 #2
PLUGINs har jeg nok af , jeg mangler bare et specielt plugins med "lens flares" eller "sole med hale"(den går vidst an) =)
ellers tak
Avatar billede ugleblaaberg Nybegynder
13. juni 1999 - 23:44 #3
Hvis du nu tilbød nogle point ?
Avatar billede beanluck Nybegynder
13. juni 1999 - 23:46 #4
ja sorry , men jeg aner ikke hvad man skal med de point , og om jeg tjener/mister RL penge på det. Kan du ikke forklare mig hvad der sker?
Avatar billede ugleblaaberg Nybegynder
13. juni 1999 - 23:50 #5
points er noget man giver for at få lov til at benytte sig af sitet.
når du hjælper nogen tjener du points og når du bliver hjulpet bruger du points ok ?
Avatar billede beanluck Nybegynder
13. juni 1999 - 23:53 #6
Det vil sige at man aldrig mister noget IRL?
Avatar billede nekrolai Nybegynder
31. august 1999 - 11:46 #7
grådige pointsøgende røvhuller....
Det kan sgu'da være ligemeget med de åndssvage point, så længe man kan få hjælp og hjælpe andre. Du får jo ingen penge for det her vel?

Så hit med adresserne ikke også?
Avatar billede lazze Nybegynder
03. november 1999 - 01:37 #8
og så dødede den vist 2 måned senere! Men stadigtvæk et godt spørgsmål!
Avatar billede skjoldby Nybegynder
03. november 1999 - 10:00 #9
Har du fundet ud af noget beanluck???
Avatar billede beanluck Nybegynder
20. december 1999 - 20:05 #10
ups sorry.. men jeg kunne ikke bruge jeres link til noget, så jeg skrev slet ikke noget til det.... desuden, disse plugins i har sagt er jo ikke "lens flares" , bare nogen alm. plugins...