Avatar billede netc Nybegynder
10. januar 2002 - 23:56 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Unix systemadministrator søges

Netcentralen ApS (www.netcentralen.dk) søger Linux/FreeBSD systemadministrator til ansættelse snarest muligt. Vi er en ISP i Storkøbenhavn, som driver 15 UNIX servere med blandt andet 1.500 webhoteller og en dns server med ca. 15.000 domæner.

Du skal have stor erfaring med Linux eller FreeBSD og godt kendskab til tcp/ip netværk.
Endvidere godt kendskab og erfaring med UNIX værktøjerne apache, bind, sendmail, samba og mysql.
Erfaring med backup, overvågning, vedligeholdelse og sikkerhed er bestemt et plus.

Da vi kører Windows NT Workstation på alle vores arbejdsstationer og har en enkelt Windows 2000 webserver, vil visse Windows kundskaber være ønskeligt.

Din primære opgave vil være at migrere vores nuværende serverpark over på nyt hardware. Herefter ansvar for at parken er on-line 24/7.

Når parken er oppe at køre, håber vi at du vil få tid til lidt systemudvikling, hvorfor visse programmeringskundskaber vil være ønskelige.
Vi håber at du har lidt erfaring med PHP, PERL, Python, eller Delphi og er villig til at lære nye programmeringssprog.

Løn efter kvalifikationer.

Skriftlig ansøgning sendes hurtigst muligt per mail til IT Chef Jannik Skou, jas@netcentralen.dk.

Netcentralen
Kronprinsessegade 54A
1306 København K

jas@netcentralen.dk
www.netcentralen.dk
Avatar billede hojben Novice
11. januar 2002 - 00:03 #1
Heeeeelloo Jannik ;)

Vejs her... hehe havde ikke regnet med at se jer her..
Avatar billede cuddles Nybegynder
11. januar 2002 - 08:17 #2
Jeg går ud fra, at I har kigget CV Banken igennem her?
Avatar billede hojben Novice
11. januar 2002 - 08:18 #3
hvis jeg kender dem ret så nej...
Avatar billede cuddles Nybegynder
11. januar 2002 - 08:24 #4
OKies, i så tilfælde:
  http://www.justin.dk/Resume

:-)
Avatar billede professoren Nybegynder
21. januar 2002 - 12:03 #5
vi kan være behælpelig med søgning af kvaliceret arbejdskraft

headhunter@dkmail.zzn.com
Avatar billede netc Nybegynder
04. april 2002 - 09:53 #6
Lukket.