Avatar billede danscape Nybegynder
10. januar 2002 - 22:48 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

God og gratis FTP-server

Jeg står og skal bruge en god, men også gratis FTP-server...

Jeg har en Windows 2000 Server og FTP-serveren skal fungere på såden en... derudover er det et krav, at man kan oprette mere end én account/et FTP-site i den!

Håber at nogle kan være behjælpelig =)

På forhånd rigtig mange tak!
Avatar billede zero-hero Nybegynder
10. januar 2002 - 22:55 #1
SERV-U!!!!
www.download.com

\\Zero-Hero
Avatar billede zero-hero Nybegynder
10. januar 2002 - 22:55 #2
SVAR!
Avatar billede zero-hero Nybegynder
10. januar 2002 - 22:56 #3
Ellers er der vist en der hedder G6.
Avatar billede snowball Novice
10. januar 2002 - 23:02 #4
En af de bedere gratis servere er War FTP Daemon som du kan hente på http://support.jgaa.com/index.php?MenuPage=download ! Personligt synes jeg dog den er lidt besværlig i forhold til andre FTP servere.

Jeg bruger selv BulletProof (den der tidligere hed G6), da jeg personligt synes det er den bedste/nemmeste FTP server at arbejde med. Den kan hentes på http://www.bpftpserver.com/download.html men er ikke gratis. Du kan dog hente en fuld funktionel 30 dages trial !

Snowball
Avatar billede danscape Nybegynder
10. januar 2002 - 23:05 #5
Zero-hero>> Jeg har Serv-U nu, men det er noget prøvegejl... den kan også kun tage ét site... kan man få en fuld version af den nogle steder?!?
Avatar billede zero-hero Nybegynder
10. januar 2002 - 23:28 #6
Sorry tror jeg ikke.. Vil så anbefale G6 aka Bulletprof som jeg også henviste til har dog ingen erfaringer med den dog har mange rost den MEGET!
HYGGE

\\Zero-Hero
Avatar billede danscape Nybegynder
10. januar 2002 - 23:44 #7
Zero-hero>>> Okay =) Prøver den så!

Nu når jeg liiige har dig.. kan du godt fortælle mig hvad \"aka\" står for!? Jeg har set det 100 gange før andre steder og så... det er vidt lidt a la det samme som \"alias\" eller??

Man skriver jo Danscape aka Kasper... men betydningen af aka!?!

Lidt dumt spørgsmål, men hva´ fa´en?! ;)
Avatar billede da_kbaz Nybegynder
10. januar 2002 - 23:54 #8
aka = also known as
Avatar billede danscape Nybegynder
11. januar 2002 - 00:03 #9
Okay =) Takker!

Så fik vi vidst lige banket det på plads =)

Kan I nu sove knald hamrende godt alle sammen ;)
Avatar billede evil_chief Nybegynder
11. januar 2002 - 03:24 #10
danscape, jeg havde samme problem, og jeg fandt den her www.cesarftp.com , du kan fjernstyrer den og den kan have flere konto\'er i en gruppe og så er den 100% gratis og kører godt :)
Avatar billede danscape Nybegynder
13. januar 2002 - 23:16 #11
Ligemeget... har givet coolcash for en nu, i et sortware firma...
Avatar billede zero-hero Nybegynder
14. januar 2002 - 06:31 #12
Øhh okay.. lidt surt at svar og ingen får point!! Men sån er nogen vel lidt EGOISTISKE!!
For du fik da svar på d du skulle.

\\Zero-Hero