Avatar billede rolle Nybegynder
10. januar 2002 - 21:52 Der er 1 løsning

AOPEN PA3000+

Jeg kan ikke få aktiveret min TV udgang.
Jeg har haft den til det engang, men jeg kan ikke huske med hvilken driver ??
Avatar billede renesdk Nybegynder
14. januar 2002 - 15:15 #1
Hent Nvidia Detonator 4, 21.83...23.11\'eren fra Nvidia\'s side giver mange problemer, så jeg anbefaler dig at downloade den næst nyeste officielle driver (21.83)

http://www.3dchipset.com/drivers/official/nvidia/series2xx.shtml

Så går du ind under driveren og skulle kunne enable TV-out funktionen...

AOpen PA3000/Plus er nemlig baseret på Nvidia\'s TNT2 Vanta eller Nvidia TNT2 M64 alt efter alderen på kortet.