Avatar billede egede Nybegynder
10. januar 2002 - 21:33 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

coolsms, snyder de chart?

Dette er bare ment som en pointløs diskussion, men jeg tror at at coolsms.dk har så mange unikke besøgende om dagen.

ref.: http://www.chart.dk/list_websites.asp?mode=kategori&website_id=54202&start=1&kategori_id=69
Avatar billede hojben Novice
10. januar 2002 - 21:35 #1
JO.... det må man sige.... ser jo sygt ud at de skulle ha så mange ekstra besøgende....

www.vejs.dk ;)
Avatar billede skolestofdk Nybegynder
10. januar 2002 - 21:35 #2
Hvorfor tror du ikke det....

Alle dem jeg kender bruger coolsms.dk, jeg bruger den også selv... Det er den bedste sms sender som findes på nettet...
Avatar billede kunze Nybegynder
10. januar 2002 - 21:36 #3
Det er da muligt. 77.000 mennesker da mange... Men helt usandsynligt er det ikke.
Avatar billede freeman Nybegynder
10. januar 2002 - 21:38 #4
men den har jo egenligt et fair nok indhold. Jeg har ikke set en såden SMS-sender med de muligheder som den giver...

Meen, du har nu nok ret i at der nok ikke er 71230.4 dalige besøgende om dagen.. Mod ikke manden har lidt andre sider med erotisk indhold som generer besøgende :-)
Avatar billede egede Nybegynder
10. januar 2002 - 21:41 #5
skolestofdk -> Alligevel, unikke brugere...

hojben -> Det er jo noget af en konkurent ;)
Avatar billede hojben Novice
10. januar 2002 - 21:44 #6
Egede > yeah... i know ;)

har du hørt de \"modtaget post\" lydfiler der er der?
Avatar billede skolestofdk Nybegynder
10. januar 2002 - 21:45 #7
Ok.. Når man tænker over det, er det rigtig nok, det er et vildt tal... Men som kunze også siger, er det ikke usandsynligt, at deres besøgstal er så højt....!
Avatar billede egede Nybegynder
10. januar 2002 - 21:54 #8
hojben ->Nej det har jeg ikke, kan du give et eksempel? Jeg bruger ikke min telefon til andet en kalender, opkald og SMS :)

skolestof -> Men alligevel, der er jo også andre sider der har besøgende, selvom de åbenbart samlet ikke kan måle sig med coolsms, så tager de jo også massere af besøgende.
Men på den anden side, hvis man først har fundet massere af operatørlogoer og ringetoner, så kommer man vel tilbage ofte...
Avatar billede hojben Novice
10. januar 2002 - 22:02 #9
Avatar billede nordenbaek Nybegynder
10. januar 2002 - 22:05 #10
Alle jeg kender bruger den side når de sender sms via nettet.
Avatar billede Slettet bruger
10. januar 2002 - 22:18 #11
http://www.chart.dk/toplister.asp?mode=top30
for lige at gi noget at referere til - jeg syns altså ikk at det lyder så ufatteligt at der er ca 30.000 mindre der sender en sms om dagen end der er der leder efter en kæreste.
Avatar billede hojben Novice
10. januar 2002 - 22:20 #12
phunky > hvem leder efter kæreste ??
Avatar billede hojben Novice
10. januar 2002 - 22:22 #13
ok nu er jeg med *GG*
Avatar billede egede Nybegynder
10. januar 2002 - 22:23 #14
phunky -> Naarj, det kan du jo have ret i.
Avatar billede Slettet bruger
10. januar 2002 - 22:25 #15
hojben : det gør jeg da *G* - men det er jo nok måske en ide at jeg fiser ind på dating og gør det istedet så
Avatar billede Slettet bruger
10. januar 2002 - 22:31 #16
hehe.... en anden sjov ting ved den der top 30 er nummer ti - google.dk - de 5515 hits scorer de sq ikk på at folk har lyst til at besøge dem - dem scorer de på at folk kommer til at skrive dk istedet for com :)

(har selv ofte gjort det)
Avatar billede 3dmaxer.dk Nybegynder
10. januar 2002 - 22:52 #17
med 8.800.000 sidevisninger pr. måned kan det nu godt passe med 70.000 om dagen. Det er sgu rigtig mange.

Eksperten har derimod \"kun\" 2.000.000 sidevisninger om måneden - selvom det er et utroligt populært site.

Kilde - adpepper:
http://www.adpepper.com/sat_ratecards/dk/liste.htm
Avatar billede egede Nybegynder
12. januar 2002 - 21:34 #18
ok, det kan jeg godt se.