Avatar billede persille Nybegynder
25. april 2000 - 10:01 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

Opdatering på web

Hvordan kan der stå noget forskelligt på en hjemmeside på hhv min og min kollegas pc? Jeg har rettet og uploadet jogle info på vores web og rettelserne er straks at registrere på min, men på min kollegas pc kan hun kun læse den gamle side. Vi har selfølgelig klikket på opdater og lukket browseren helt ned og op igen.???
Avatar billede hirtshals Nybegynder
25. april 2000 - 10:04 #1
Har i slettet Cachen ??

IE 5 >> Tools >> Internet Options >> Temporary Internet Files >> Delete Files

Er siderne asp sider ??

Avatar billede coolidk Nybegynder
25. april 2000 - 10:21 #2
CTRL + F5 ?

-dEnnis
Avatar billede mora Nybegynder
25. april 2000 - 11:56 #3
>>>coolidk hvad er forskellen på CTRL+F5 of F5?
Avatar billede lrj Nybegynder
25. april 2000 - 18:43 #4
mora> Er du heldig henter IE fra sitet og ikke fra broeseren. Evt kan du prøve Shift og klikke på reload med musen - det plejer at virke :)
Avatar billede jchris10 Nybegynder
01. maj 2000 - 13:48 #5
Shift + F5
Avatar billede jchris10 Nybegynder
01. maj 2000 - 13:51 #6
ups...jeg skrev vist Shift, ikk ? det er CTRL + F5, eller shift og "opdater" med musen.
Avatar billede persille Nybegynder
01. maj 2000 - 14:00 #7
Jeg har selvfølgelig opdateret med højreklik og alt det der.
Jeg har i mellemtiden fundet ud af, at der lå en gammel side i roden, som den altså peger på fra nogen pc'ere, men ikke fra min. Jeg har fjernet de gamle sider i roden og nu skulle det være i orden.