Avatar billede dablos Nybegynder
10. januar 2002 - 21:11 Der er 3 kommentarer

skærm helt sort....???

Jeg har et lille problem med noget skærm halløj. Når jeg sidder og skal til at spille og den sætter skæmstørelsen om bliver den meget mørkere og så er det lige meget hvad man gør går det helt galt.

Jeg ville blive meget glad hvis du kunne hjælpe mig med dette.
Avatar billede annikadk Nybegynder
10. januar 2002 - 21:21 #1
Har du mulighed for at instille din skærm så du gemmer forskellige opløsninger i bit, farve, bredde, højde mv.??
Det vil nok være en ide at prøve hvis du kan.
Avatar billede cool_casper Nybegynder
10. januar 2002 - 21:42 #2
Det er fordi din skærm ikke kan vise de bit, farve, oplæsning som spillet laver den om til! Hvis du kan, prøv at lave Instillinger i spillet om til 800 X 600 og Low Graphic eller sådan noget...
Avatar billede dablos Nybegynder
11. januar 2002 - 13:47 #3
Jeg har laver skærmen om til 1024 x 768 i spillet og det er den også på skrivebordet. men den er helt sort stædig. Fx i Commandos 2 er den helt sort i 640 x 480, men hvis jeg sætter den op til
1024 x 768 er den god igen.