Avatar billede manhood Nybegynder
10. januar 2002 - 20:50 Der er 2 kommentarer

problemer med webcam go

jeg er lykkelig over mit creativ web-cam go. I hverfaldt da jeg havde millinium som styresystem. Så skiftede jeg til win 2000 nt, og så kom ulykkerne. Med kameraet, kan man både optage film og tage billeder. desuden kan man anvende det væk fra computeren og herefter loade billederne ind i pc\'en. Nu ligger det bare sådan, at jeg efter at have skiftet styre-system, ikke længer kan tage billeder uden at kameraet er tilsluttet computeren. Det er for meget. Jeg har prøvet med forskellige driver, men jeg har endnu ikke fundet den rette. Desuden så flimmer kameraret meget hvis man optager film, men det er en bi-ting. Kan nogen dog hjælpe mig???
Avatar billede daimidude Nybegynder
10. januar 2002 - 21:08 #1
Har du prøvet med friske batterier?
Avatar billede alpapa Nybegynder
10. januar 2002 - 23:19 #2
Hmmm - nogle gange har win 2000 en tendens til at drille :-(
Når det er sket for mig har jeg taget kontakt til firmaet som har lavet softwareprogrammet, i dit tilfælde (Webcam Go), de ved hvordan man skal installere deres program på de forskellige styresystemer.
Håber du får det op at køre ;-)
alpapa