Avatar billede granat_anden Nybegynder
10. januar 2002 - 17:32 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Windows update

Jeg kan ikke få windows update til at virke. Jeg bruger den netbaserede del, og den siger bare, at det ikke kan lade sig gøre. Kan man ikke selv hente updatesne og derefter selv installere dem?
Avatar billede finntoft Nybegynder
10. januar 2002 - 17:40 #1
Min Windows Update virker heller ikke í win 2k :(
Avatar billede finntoft Nybegynder
10. januar 2002 - 17:41 #2
Jeg tror det er Microsnot\'s server der er gådet ned...
Avatar billede resten Nybegynder
10. januar 2002 - 18:02 #3
min den virker fint prøv at opdater din side når du er der inde.
Avatar billede finntoft Nybegynder
10. januar 2002 - 18:13 #4
Jeg kan fint komme ind på siden, men hvis jeg vil downloade nogle updateriniger så kan den det ikke :(
Avatar billede annikadk Nybegynder
10. januar 2002 - 18:24 #5
også nede her - og skal opdatere inden i nat da nettet stopper her :(
Avatar billede granat_anden Nybegynder
10. januar 2002 - 19:30 #6
hmm sikker nogle gode svar

;)
Avatar billede annikadk Nybegynder
10. januar 2002 - 19:35 #7
ja ikke?? *ggg*
har prøvet en-siden istedet for da - er ikke bedre, desværre (kunne jo være de dl. forskellige steder)..
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
11. januar 2002 - 07:38 #8
Der er hellere ikke just så mange updates til Windows XP - med mindre man har den engelske udgave der er tonsvis af Updates! Forstår det faktisk ik ? Er det fordi den danske version udkom senere så har den de rettelser med som den engelske udgave ikke havde med ?
Avatar billede annikadk Nybegynder
14. januar 2002 - 12:14 #9
ja, de danske kommer senere normalt...
er lige online for at hente mail og vil håbe de er oppe nu..
Avatar billede svendengelse Nybegynder
14. januar 2002 - 22:44 #10
Gør følgende for at få windows update til at virke:
Find filen c:\\Windows\\System32drivers\\etc\\hosts,
hvor C: er den partition som styresystemet er installeret på.
Åbn host-filen med notepad og tilføj nedenstående linie præcis som den fremgår:

207.46.106.80    www.download.windowsupdate.com

Så er den sag klaret.
Hilsen Svend

Avatar billede granat_anden Nybegynder
15. januar 2002 - 16:18 #11
Det begyndte at virke af sig selv, men jeg accepterer svaret
Avatar billede svendengelse Nybegynder
15. januar 2002 - 17:13 #12
Takker for point.
Fandt iøvrigt svaret på Jeres ? i nyhedsgruppen
dk.edb.system.ms-windows