Avatar billede avav Nybegynder
10. januar 2002 - 17:05 Der er 8 kommentarer

Den ortodokse veganer

Må en veganer gerne lugte til sine og andres prutter... i så fald kan de også dyrke shit-sex uden at miste deres veganerstatus?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
10. januar 2002 - 17:07 #1
avav, gider du ikke droppe det der? - har du en rigtig god grund til at du vil messe up op et ellers seriøst og godt forum?

anmeldt igen...
Avatar billede avav Nybegynder
10. januar 2002 - 17:13 #2
til den blå drink ->der skal sku\' da være plads til jokes... du kan jo bare lade være med at svre hvis du synes mine spørgsmål er irriterende... Og når du andmelder mig igen, så unlad venligst at spamme mine spgsmål med jeg jeg er irriterende og at du andmeler mig... jeg har hørt dig

dette spørgsmål er iøvrigt af dyb filosofisk karakter, og på samme tid er morsomt så hvad klager di egentlig over?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
10. januar 2002 - 17:16 #3
Anmeld mig bare... fint med mig... Hvad tror du selv admin vil vurdere?

Spørgsmål af den type du stiller hører IKKE hjemme på Eksperten. Det ved du såmen også selv. Så drop dit bavl...
Avatar billede avav Nybegynder
10. januar 2002 - 17:20 #4
nanoq->????Hvornår har jeg sagt at jeg vil anmelde dig..
Avatar billede NanoQ Nybegynder
10. januar 2002 - 17:22 #5
Well... jeg går da ud fra du vil anmelde mig, da jeg fortsætter med at \"spamme\" dine spørgsmål. For det har jeg da tænkt mig, hvis du fortsat opretter spørgsmål af lignende karakter...
Avatar billede avav Nybegynder
10. januar 2002 - 17:24 #6
- Og hvad skulle jeg anmelde dig for andet end ha et goofy navn og garanteret en stor vom.... hved du hvorfor tuborg er grønne?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
10. januar 2002 - 17:26 #7
Pas på med udtalelser på tomt grundlag... :)
Avatar billede avav Nybegynder
10. januar 2002 - 17:34 #8
Uhhh tuborg er ikke grøn men derimod er det flasken.... nå det havde du ikke regnet med hehe!