Avatar billede dd_ns Nybegynder
10. januar 2002 - 16:26 Der er 4 kommentarer

udskriv farver fra tabel...

Jeg har en tabel med farver, og de bliver ikke printet ud... Hvordan gør jeg det?
Avatar billede tmceu Praktikant
10. januar 2002 - 17:55 #1
Mener du med printet på papir eller bliver de ikke vist i farver på skærmen ?

Hvis det drejer sig om print, vil jeg mene dette er et browser spørgsmål. Udskriftsindstillinger bestemmes i page setup og printer setup som kan findes på fil menuen i din browser.

Hvis du derimod ikke får din tabel vist korrekt på skærmen, må du vise os noget kode.

Jeg tror du mener det første, men er det noget helt tredje må du prøve at uddybe dit spørgsmål, så vi evt. kan få guidet dig hen til den rigtige kategori.
Avatar billede cpt.kangaroo Nybegynder
10. januar 2002 - 17:58 #2
Nu skyder jeg lige i mørket og gætter på, at du bruger Internet Explorer og at det er baggrundsfarver du omtaler; der går du op i

Funktioner > Internet Indstillinger > Avanceret

Der er et afsnit der om udskrivning af baggrundsfarver, du skal krydse af.
Avatar billede admss Nybegynder
11. januar 2002 - 07:57 #3
Hvad har spørgsmålet med ASP at gøre?

admss
Avatar billede dd_ns Nybegynder
11. januar 2002 - 09:20 #4
Det kunne jo godt være at man kunne lave et eller anden VB som kunne styre det, men den eneste mulighed er at brugeren selv sætter den til at printe tabeler og billeder?