Avatar billede carlsson Nybegynder
10. januar 2002 - 16:20 Der er 21 kommentarer og
2 løsninger

Kernehuset-Varde.dk

Jeg vil gerne have noget feedback, på en hjemmeside jeg har lavet for en børnehave.

(Jeg ved godt et jeg mangler en del i headen)

www.kernehuset-varde.dk
Avatar billede tody Nybegynder
10. januar 2002 - 16:23 #1
Den er meget grøn. Prøv med en lidt mere dæmpet.
Avatar billede vardepigen Praktikant
10. januar 2002 - 16:23 #2
Hejsa....
som mor til et af børnene i kernehuset, vil jeg sige en stor tak for denne hjemmeside..

den er oplysende og den er nem at bruge...virkelig et plus for kernehuset...
Avatar billede vardepigen Praktikant
10. januar 2002 - 16:26 #3
farven er ok for mig....

Avatar billede ztyxx Nybegynder
10. januar 2002 - 16:27 #4
nem og hurtig, men, som tody siger, alt for grøn, prøv at kigge direkte ind i skærmen i 3 minutter, uden at kigge væk, så ser du hvorfor...
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
10. januar 2002 - 16:58 #5
enig med ztyxx

Muligt at indhold er godt...

Farverne er slet ikke mig, men det er jo smag og behag.
Avatar billede carlsson Nybegynder
10. januar 2002 - 17:55 #6
Har i et forslag til andre farver.
De skal jo oxo være lidt børne venlige.

Vardepigen>> Tak:)
Avatar billede carlsson Nybegynder
10. januar 2002 - 18:07 #7
Nu har jeg lavet siden om.
Hvad syntes i om den???
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
10. januar 2002 - 18:27 #8
Det hjalp helt sikkert, kunne du ikke give den blå samme varme som den grønne har fået?
Avatar billede vardepigen Praktikant
10. januar 2002 - 18:39 #9
jeg synes at valget af netop dén grønne farve, gør siden lidt \"dyster\" at se på....
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
10. januar 2002 - 18:47 #10
hmm.. jeg må erklære mig aldeles uenig. Det var ulideligt før at læse på en SÅ skarp baggrund.

hvad med:

Blå= #FFFFCC
Grøn= #0099CC

Det er en opkvikker..

Men det er svært at sige før man ser det på...

Avatar billede vardepigen Praktikant
10. januar 2002 - 18:48 #11
p.s. ved du hvem der opdaterer oplysninger på siden
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
10. januar 2002 - 18:49 #12
din beskrivelse om opløsning kan næsten ikke læses under webmaster.

Hvad med hvid font?
Avatar billede carlsson Nybegynder
10. januar 2002 - 20:31 #13
Jeg starter med at svarer vardepigen:
Jeg Martin Carlsson, er netop blevet \"valgt\" til at opdaterer siden, ihvertilfælle ind til videre.
Det vil ske omkring den 1. hver måned.
(hvis du har nogle forslag kan du bare sende dem til mig: carlsson@lite.dk)

Så til startfirma.dk
Jeg prøver lige lægge dem ud.
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
10. januar 2002 - 20:33 #14
ok.. forbereder mig på et chok, men så kan vi tage farverne derfra..
Avatar billede carlsson Nybegynder
10. januar 2002 - 20:35 #15
startfirma.dk
Jeg har prøvet med farverne.
Det er heller ikke den optimale løsning
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
10. januar 2002 - 20:36 #16
ok..hvis jeg havde set dem på kunne jeg komme med et andet forslag...

smutter for idag..
Avatar billede carlsson Nybegynder
10. januar 2002 - 21:43 #17
Så er farverne lavet om,
Er der andet?
Avatar billede cygnet Praktikant
10. januar 2002 - 21:49 #18
Er der penge I alt lave hjemmesider for Børnehaver - har selv overvejet at gå ignag i lokal området - men er det ikke noget omstændigt noget ?
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
11. januar 2002 - 09:12 #19
Jeg ved ikke om de fleste børnehaver ikke har en hjemmeside, men ellers er der måske lidt penge i det. Deres midler er jo ofte begrænsede. Jeg tor din timeløn vil blive ret dårlig, med mindre du laver et system hvor børnehaver selv via skabeloner og interface kan lave deres egen hjemmeside, hvor du så tager penge for det.

Nu synes jeg din side er mere brugervenlig, i og med man kan holde ud at læse indholdet :) Personligt er blå/grøn kombinationen ikke lige mig, men der er jo ingen der kan blive enige om den rigtige farvesammensætning da det beror på smag.

Mht. farver så brug:

http://www.html.dk/artikler/00021/

fremover..

Held og lykke
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
11. januar 2002 - 09:17 #20
Jeg ville nok bruge nogle flere billeder. Fx lave overskriften \"Kernehuset\" til et billede. Det ser altid bedre ud.
Avatar billede vardepigen Praktikant
13. januar 2002 - 08:15 #21
det havde jeg også tænkt på, evt bruge skiltet udenfor hvor der står kernehuset.
det ligger inde under børnebilleder lige nu
Avatar billede carlsson Nybegynder
13. januar 2002 - 22:39 #22
vardepigen>
Skiltet udenfor vil ikke se godt ud på en hjemmeside. (jeg har tængt på det)

startfirma.dk>
det hat jeg også tængt på, men jeg er ikke så god til at bruge grafikprogrammer
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
14. januar 2002 - 09:16 #23
calsson>

Opret et spørgsmål i Design : Generelt og spørg om nogen vil lave Kernehuset til et billede. Det er der helt sikkert.