Avatar billede avav Nybegynder
10. januar 2002 - 16:08 Der er 32 kommentarer og
1 løsning

ikke nødvendigvis nøgenbilleder

Den som sender mig det bedste billede af sig selv vinder 250 point, billedet må gerne indholde en virus.
send det til piknar@hotmail.com
Avatar billede lassebm Nybegynder
10. januar 2002 - 16:10 #1
hva?
Avatar billede hojben Novice
10. januar 2002 - 16:10 #2
drop nu dine latterlige sp.
Avatar billede vardepigen Praktikant
10. januar 2002 - 16:12 #3
kan man dog ikke melde avav til admin...
vedkommende er en skændsel for eksperten
Avatar billede halifax Nybegynder
10. januar 2002 - 16:12 #4
Er heldigvis anmeldt i andet spm. - og det er lige på sin plads. Ud med det skavt.

Avatar billede chries Nybegynder
10. januar 2002 - 16:14 #5
Viagra piller er altså ikke det samme som matador mix. Du må ikke spise en hel pose af gangen !
Avatar billede chries Nybegynder
10. januar 2002 - 16:14 #6
Skulle have været et svar
Avatar billede vardepigen Praktikant
10. januar 2002 - 16:16 #7
hvorfor skulle det  have været et svar...er du ude efter billige point
Avatar billede avav Nybegynder
10. januar 2002 - 16:19 #8
chries->Du styrer helt vildt tak for mavekramperne!!
Avatar billede vardepigen Praktikant
10. januar 2002 - 16:32 #9
chries- giv dine point til admin...

avav er meldt til samme
Avatar billede chries Nybegynder
10. januar 2002 - 16:39 #10
Jeg synes nu mit svar var pointene værd. Hvis folk kan give point for de bedte jokes, kan de vel også give dem for orginale svar. Er fri debat underlagt nogen form for restriktioner for indlægs natur ? (andre end at det skal være lovligt). Desunden er der alligevel så meget inflation i de points så de intet siger. Men det ændre sig vel når de smider den nye experten op.
Avatar billede chries Nybegynder
10. januar 2002 - 16:39 #11
hvem er admin ?
Avatar billede vardepigen Praktikant
10. januar 2002 - 16:44 #12
administratoren på eksperten
Avatar billede chries Nybegynder
10. januar 2002 - 16:46 #13
Den fangede jeg godt, hvad er \"bruger\" navnet ?
Avatar billede avav Nybegynder
10. januar 2002 - 16:52 #14
jeg synes også du skal beholde pointene...det burde admin og lade dig... efter som det er fri debat sammenholdt med at du er den eneste med kreativitet nok til at skrive andet end \"nar\", \"taber\" og \"jeg melder dig\" osv.
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
10. januar 2002 - 16:55 #15
Jeg synes ikke der er noget galt i at han har spurgt efter nogle billeder...

HAN HAR JO OPRETTET SPØRGSMÅLET UNDER FRI DEBAT!!!

- Rasmus!
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
10. januar 2002 - 16:57 #16
for at klandre ham for noget andet så skal svaret(billederne i dette tilfælde) være tilgængeligt for resten af eksperten hvilket de ikke er hvis man sender dem til hans email.
plus 250 er for meget.
Avatar billede avav Nybegynder
10. januar 2002 - 17:00 #17
billeder behøver jo ikke lige være jpg. denne fri debats vinder viste en fremragende evne til at fremstille et morsomt billede i ord!
Avatar billede chries Nybegynder
10. januar 2002 - 17:01 #18
Kan da godt smide mit billede :-)
http://claus.iwarp.com/claus.jpg
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
10. januar 2002 - 17:02 #19
hvorfor opretter du ikke en bruger på http://xperten.com
de vil helt sikkert hjælpe dig med alle dine latterlige spørgsmål som bare forstyrrer
Avatar billede avav Nybegynder
10. januar 2002 - 17:15 #20
takker chries :)
Avatar billede jokn Nybegynder
10. januar 2002 - 17:36 #21
dex_dexter:
stop dog det latterlige lort om xperten.com ... det er JER der har fundet på det lort.. skal de dumme brugere på xperten.com også sendes her over? HVAD HAVDE DU TÆNKT DIG?!

Stop da, tak.
Avatar billede halifax Nybegynder
10. januar 2002 - 18:10 #22
chries - Du har vel oprettet et spm. til admin på de 250 point. Du kan ikke gøre andet, hvis du vil opføre dig anstændigt og opnå respekt fra andre - seriøse - E.dk brugere. Men du foretrækker måske også at blive anmeldt? Du er måske meget \"grøn\" siden du ikke ved, hvad/hvem admin er? Det er ingen undskyldning.
Spørgsmål af en karakter som det her, skal der slet ikke svares på!

Avatar billede dex_dexter Nybegynder
10. januar 2002 - 18:14 #23
jokn>> var mest ment som sjov, men mener den side er totalt ripoff af eksperten.
men undskyld hvis jeg trådte dig over tæerne
Avatar billede chries Nybegynder
10. januar 2002 - 18:29 #24
Halifax, jeg ville lave et, men dit spørgsmål var nu dråben. Du kan fandme pisse ud til motorvejen og pege af alle folk der kører over 100 km/t. Så anmeld mig dog for at have givet manden det han vil have ! Hvis folk kan spørge om jokes, så de de fandme også spørge om billeder af andre. Han har fået det han ønskede, et billede!
Avatar billede avav Nybegynder
10. januar 2002 - 18:32 #25
chries jeg skal lige sende dig et billede hvad er din mail?
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
10. januar 2002 - 18:47 #26
jokn>> hvad mener du egentligt om os der har fundet på det lort?
Avatar billede jokn Nybegynder
10. januar 2002 - 19:06 #27
dex_dexter:

Jer der har fundet på det der med \"så send dem over til xperten.com\", synes jeg er virkelig latterlige, barnlige, platte og \"mamma, drengen tog min sut, vræææl\".....
Hvis det var en joke er det ok, men jeg tvivler på at det er godt for eksperten.dk i længden hvis \"i\"(os) begynder at tyranisere xperten.com... blandt andet fordi jeg tvivler på at de brugere der allerede er glade for xperten.com bare sådan vil finde sig i det...
Og det tror jeg ikke nogen af os gidder... vel?
Ja, det ligner måske en ripoff nu med top 10 osv, men giv det nu en chance og se om det ikke ændre sig med tiden... og \"tiden\" er ikke lang... hvis du forstår..
selve designet og opsætningen, synes jeg ikke er ripoff... i hvertfald ikke grafik/top... jeg kan så også sige at der snart kommer et nyt design som ikke ligner eksperten.dk
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
10. januar 2002 - 19:11 #28
jeg har ikke før udtalt mig om xperten.com dvs jeg har goldt mine holdninger for mig selv.
jeg kan ikke lide at dømme sider/folk på forhånd, men jeg mener stadig at det er ripoff fra eksperten, selvom det er andet design og \"lidt\" anden opbygning.
men syntes at i stedet for at lave \"deres\" egen skulle de overbevise admins om at de kunne hjælpe.
:)
men du må da indrømme at navnet min til forveksling right?
Avatar billede jokn Nybegynder
10. januar 2002 - 19:14 #29
dex_dexter: jo, jeg er helt enig i det med navnet.
Ps. det nye design ligner ikke eksperten.dk vherken grafik eller opbygning...
Der er en grund til at codebase vil lave det selv, og ikke bruge eksperten.dk mere...
noget med han er utilfreds med nogle admins eller sådan noget(Skal ikke udtale mig), og fordi udviklingen på eksperten.dk går aaalt fo langsom... og at brugernes ønsker på siden for det meste ikke lavet... osv osv...
Avatar billede jokn Nybegynder
10. januar 2002 - 19:16 #30
det var da utroligt som mit tastatur svigter :)
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
10. januar 2002 - 19:26 #31
men jeg har vel stadig lov/ret til at svine ham/dem til som alle andre sviner fx. microsoft til.......

Avatar billede jokn Nybegynder
10. januar 2002 - 19:28 #32
ja, men hvorfor gøre det?
Jeg mener der er en grund til at kritisere midrosoft på en del punkter... blandt andet det med priser osv...
Jeg ser Xperten.com som en slags opensource linux, og eksperten.dk som microsoft...
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
10. januar 2002 - 19:32 #33
jeg ser ingen af dem som microsoft & ingen som linux.
men syntes stadigt en af dem er et ripoff....
men fuck det.
EOD