Avatar billede bkp Nybegynder
22. februar 1999 - 00:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Cad konvertering

Jeg har brug for at konvertere et billede til et Cad program, enten fra en bitmap eller fra data som jeg kender på de enkelte streger, så det er muligt at overføre en arbejdstegning til et cad program.
Måske kender du til en anerkendt Cad fils opbýgning (i detaljer), eller du kender til et værktøj (vbx eller nyere), som kan foretage konverteringen!
Avatar billede admin Novice
22. februar 1999 - 18:46 #1
Hvis det ikke var hensigten at give 0 point for et svar, vil jeg gerne rette det for dig.
Eksperten har i et par dage oprettet et spm med 0 point hvis man brugte indtastningsfeltet. Fejlen er blevet rettet.
Avatar billede bkp Nybegynder
23. februar 1999 - 17:12 #2
Det var meningen at der skulle gives 100 point for et svar
Avatar billede mjoe Nybegynder
24. marts 1999 - 09:55 #3
på med dette toolkit :

http://www.leadtools.com/