Avatar billede krisse Nybegynder
10. januar 2002 - 10:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Adgang til lokal server...

Jeg har installeret IIS på min Win2000.

Når jeg starter min Personal Web Manager via Start>Settings>Control Panel>Administartive Tools>Personal Web Manager får jeg at vide at siden findes på (navnet på min pc).

Jeg starter serveren ved at klikke på start og
klikker på det viste link, og så får jeg en bad gateway meddelse.

Når jeg så skriver localhost i adressefeltet beder den mig om bruger og password...

Er der nogle bud på hvad jeg skal gøre?
Avatar billede schwaner Nybegynder
10. januar 2002 - 14:22 #1
Først et opklarende spørgsmål. Du skriver at du har installeret IIS (Internet Information Server), og derefter prøver du at starte din personal webserver(PWS). Hvilken af disse webservere ønsker du at benytte??
Avatar billede krisse Nybegynder
10. januar 2002 - 15:35 #2
Glimrende spørgsmål. Dog regner jeg stærkt med at PWS\'en starter IIS\'en. (Jeg ved det lyder underligt, men jeg tror den er god nok, idet jeg aldrig har haft den gammel version, men kun IIS)

Og nu viser det sig også at jeg har løst problemet som viste sig at være banalt, idet jeg i stedet for at prøve at finde localhost eller det forslået link, bare skulle ind på:

http://127.0.0.1

Tak for hjælpen alligevel
Avatar billede krisse Nybegynder
10. januar 2002 - 15:36 #3
Prøv at gå ind på:

http://127.0.0.1

Fjols, for det er garanteret også den adresse du bruger til PHP...