Avatar billede bmj Nybegynder
10. januar 2002 - 09:12 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Bustyper.....

Hejsa,

Jeg ville gerne vide lidt mere om bustyper hvad er det, hvordan virker det og hvad bruges bussen til i computeren ??
Altså hvordan virker fx.:
XT, AT/ISA, EISA: MCA; USB, lokal buser VESA, PCI og AGP, PCMCIA m.m.

PS:  Jeg skal vide meget om det.
Tak!
Avatar billede mcpoppe Nybegynder
10. januar 2002 - 09:15 #1
hehe lad mig gætte en skoleopgave??
10. januar 2002 - 09:16 #2
Du kan se på www.mkdata.dk Mikael Karbos hjemmeside. den er rigtig god til det du søger
Avatar billede bmj Nybegynder
10. januar 2002 - 09:16 #3
Hmm... Ja du har ret en lille, men svær skoleopgave som jeg ikke ved så meget om derfor må jeg lige have lidt info.... :-)
10. januar 2002 - 09:18 #4
Den rigtige link er http://www.mkdata.dk/pctutor/index.htm

Her kan du få alt forklaret og beskrevet i detaljer med grafik og det hele
Avatar billede bmj Nybegynder
10. januar 2002 - 09:22 #5
Tak udviklingskonsulenten.
Det er en god side.

Du får 200 point men hvis du har flere link må du gerne skrive dem... Takker :)
10. januar 2002 - 09:26 #6
OK her er et par stykker
www.dr-hardware.com
www.whatis.techtarget.com

tak for point :-)
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
10. januar 2002 - 09:32 #7
Man kan jo også kigge på:
http://www.techfest.com/hardware/index.htm