Avatar billede friiser Nybegynder
09. januar 2002 - 23:21 Der er 27 kommentarer og
1 løsning

Flash intro til www.radio-online.dk

Hej flasher...

Et nyt site ryger på banen den 1.3.02 der hedder www.radio-online.dk

Jeg ville hører om der er nogle flashere der ville lave en falsh intro på 5-10 sec. indeholdende et budskab om at på www.radio-online.dk for man adgang til de meste kendte netradiostationer 24-hours a-day. Det må gerne indeholde fart over feldtet. Et godt beat m.m. ( brug din fantasi )

Kom med nogle bud og der er 1000 pointz at hente..

1000 tak..

www.radio-online.dk
Avatar billede gimmy Nybegynder
09. januar 2002 - 23:29 #1
Skal vi evt. også komme med ostemaden og de varme sokker? (*LOL*)
Avatar billede bentn Nybegynder
10. januar 2002 - 01:15 #2
ups..den røde farve med logoet på er ikke den samme som på resten af siden..er det ikke en overset fejl?
farven med loggo er #B11516 hvor resten er #B81818
Avatar billede oersted Novice
10. januar 2002 - 08:10 #3
du kan få den for kr. 750,-

/
Avatar billede Kengun Praktikant
10. januar 2002 - 08:24 #4
....og du kan sikkert få den for 1000points også ;-)
Avatar billede julemanden2002 Nybegynder
10. januar 2002 - 14:01 #5
Hvordan skal det komme ind?
Skal den have en spicielt effekt?
Hvad skal der stå, i rækkefølge!
Avatar billede julemanden2002 Nybegynder
10. januar 2002 - 14:02 #6
Jeg men hvad skal komme ind først....
ekempel: Lysudstyr og bagefter røgbombe !
Avatar billede julemanden2002 Nybegynder
10. januar 2002 - 14:03 #7
Jeg mener skulle der stå!
Avatar billede atf_nova Nybegynder
10. januar 2002 - 14:19 #8

hehe... (er lidt langsom i første load)

http://www.friserverplads.dk/novaplanet/radio/radiomovie.html

hæh..
nova
Avatar billede julemanden2002 Nybegynder
10. januar 2002 - 14:21 #9
WOW det er flot lavet Alf nova......
Hvordan har du lavet det????
Avatar billede atf_nova Nybegynder
10. januar 2002 - 14:26 #10
-> hæhæ . .tark !!! =)
har bare klippeklistret sårn lidt i flash .. >=P
Avatar billede julemanden2002 Nybegynder
10. januar 2002 - 14:31 #11
Tjaaa kunne du tænke dig, og lære mig noget?
Avatar billede atf_nova Nybegynder
10. januar 2002 - 14:33 #12
jamen jeg er amatør med stort A !!!! . . er selv ved at greje flash .. heh
Avatar billede julemanden2002 Nybegynder
10. januar 2002 - 14:35 #13
Hvis du har msn, så kunne jeg jo kontakte dig.....
på sweetbaljit@hotmail.com
Så kunne vi måske finde ud af noget!
Avatar billede Kengun Praktikant
10. januar 2002 - 14:45 #14
Jeg synes det hele går litt for fort og at det er litt \"rotete\". Men det er kanskje slik Friiser ønsker det??
Avatar billede bentn Nybegynder
10. januar 2002 - 15:35 #15
hmm ville godt høre fra nogen med et alm. modem.
Jeg har adsl, og i starten kommer der et hvidt billede et stykke tid,..det næste der så sker er at der står \"NET_RADIO_STATIONS\" og baggrunden er så rød,musik hørers, og der står den i ca.10-12 sek,uden der sker mere,så kommer der et sort billede med hvide spot favestriber (eller noget i den dur) med en mand nederst i venstre hjørne.Det billede står også i ca.10 sek,mens noget musik høres.MEN så pludselig kommer der gang i det, og det syntes jeg funger helt fint.
Men den loader lidt tung til at begynde med.
Selvfølgelig når jeg har hentet den første gang køre den fint næste gang, nok fordi den ligger i cachen/temp.internet files.
men hvo\'n kører den med folk der har alm. modem?

Avatar billede jabp Nybegynder
10. januar 2002 - 17:34 #16
atf_nova: Du skal da lave en lille preload :)
Avatar billede atf_nova Nybegynder
10. januar 2002 - 22:23 #17
jabp-> jow det vil jeg da lave =) ...
tror bare lige jeg vil vente til at høre om den overhovedet vækker interesse hos friiser eller ej . . ellers er det jo bare spildt arbejde =/ . .

*SS*
Avatar billede friiser Nybegynder
10. januar 2002 - 22:37 #18
--> atf nova...

Et godt stykke arbejde, men som de andre også skriver så virker det lidt tungt at loade.

For at kunne give det helt rigtige indtryk, har jeg forstillet mig lidt introloadingen til http://www.breakout4u.com/ er det noget du kan lave så er pointzene dine..

http://www.radio-online.dk
Avatar billede friiser Nybegynder
10. januar 2002 - 22:44 #19
---> julemanden2002

Det samme til dig, jeg forstiller mig lidt ala http://www.breakout4u.com/

SOm i alle ved, når man ikke er den bedste falsher, så må man henvende sig til dem der kan krammet :)

~friiser~
Avatar billede julemanden2002 Nybegynder
11. januar 2002 - 00:42 #20
Jeg er ikke lige så god som atf nova>>
Så ved ikke lige om du er intrasseret i at få et svar fra mig?
Avatar billede atf_nova Nybegynder
11. januar 2002 - 08:11 #21
friiser-> jeg vil lave en preloader til den og ska nok forsøge mig med en der ligner den du viste mig ...

nova
Avatar billede friiser Nybegynder
15. januar 2002 - 16:52 #22
nova det lyder fint. Jeg venter spændt. Hvis det kommer til at se godt ud, så er der lidt ekstra points at hente. Det gælder for alle. Også dig julemanden2002

FRIIS
Avatar billede atf_nova Nybegynder
15. januar 2002 - 18:31 #23
friiser -> er stadig i fuld gang hæhæ =)

nova
Avatar billede friiser Nybegynder
28. januar 2002 - 17:13 #24
atf nova -> hvor langt er du kommet ?

/ FRIISER
Avatar billede bihieee Nybegynder
14. april 2002 - 10:47 #25
er der sadig brug for en intro?
Avatar billede atf_nova Nybegynder
06. maj 2002 - 20:31 #26
http://www.novaplanet.dk/gfx/radio-online/radiomovie1.html

du får .swf og .html via email hvis du stadig vil ha den

( sorry at det har taget så lang tid )

/nova
Avatar billede friiser Nybegynder
12. maj 2002 - 19:42 #27
atf_nova.... jeg er meget glad for din indsats men som jeg skrev til dig
tidligere skulle nogenlunde lige flashintroen fra www.breakout4u.com , og
jeg må være hård og sige at du ikke engang er kommet i nærheden af..

Så sorry..

~friiser~
Avatar billede atf_nova Nybegynder
12. maj 2002 - 22:42 #28
nos!

det var sådan set ikk det spørgsmålet gik ud på i første omgang ......men ok =(