Avatar billede zleepyhead Nybegynder
09. januar 2002 - 17:17 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

virus scanner

hejsa jeg har netop fået en virus...
og jeg har ikke noget antivirus program. :-(
hvordan kan man slette en virus uden et program.jeg vil nødig til at fomattere min harddisk.
please help!!

zleepy
Avatar billede 1003 Nybegynder
09. januar 2002 - 17:19 #1
http://housecall.antivirus.com/

denne skulle kunne løse dit problem, da den scanner og fjener dine virusser..  husk at sætte kryds i clean th for scanneren..

god fornøjelse
Avatar billede zleepyhead Nybegynder
09. januar 2002 - 17:33 #2
det virker !!!
er der nogen der kender noget til et godt gratis virusprogram der ikke er en trial eller noget så man altid kan opdatere så vil jeg gerne give point for det også..
Avatar billede summer Mester
09. januar 2002 - 17:38 #3
Det er en sandhed med modifikationer. Det kan godt være være din virus bliver fjernet, men der vil næsten altid være et rep.arbejde bag efter. Derfor er det vigtigt lige at få konstateret hvad navnet på din virus er.
Enten du bruger http://housecall.antivirus.com/
eller
http://www.pandasoftware.com/activescan/activescan.asp?Language=2&Country=52&Partner=14&Ref=DK-PR-AS-107
eller dem begge for at dobbelttjekke, så husk at skrive navnet ned på den eller de vira, som er/har været på din maskine.
Kører du win98, eller...
Avatar billede summer Mester
09. januar 2002 - 17:40 #4
http://www.avirus.dk/startantivir.htm?link=gratisprogrammer
er et godt freeware antivirusprogram som du kan hente gratis og så er det med dansk vejledning
Avatar billede summer Mester
09. januar 2002 - 17:42 #5
Ok jeg så ikke du havde godkendt 1003,s svar, så bare glem det jeg har skrevet - 1003 tager over
Avatar billede perhaps Nybegynder
09. januar 2002 - 20:37 #6
www.free-av.com
Her finder du et fremragende gratis virusprogram. Kvalitetsmæssigt ligger det på højde med købeprogrammerne. Ingen minus? Jo du skal selv sørge for at opdatere. Det sker så vidt jeg ved ikke automatisk som hos købeprogrammerne.
Avatar billede summer Mester
09. januar 2002 - 21:12 #7
perhaps, det er AntiVir som jeg også foreslog.
Avatar billede perhaps Nybegynder
09. januar 2002 - 23:45 #8
summer> sorry, det har jeg overset.