Avatar billede tast Nybegynder
24. april 2000 - 14:41 Der er 6 kommentarer og
4 løsninger

Billig & god Brænder??????

Er det muligt at købe en billig men god brænder.

Er der nogle som har erfaringer i dennne retning og som kan henvise mig til nogle sådanne steder på nettet?
Avatar billede Slettet bruger
24. april 2000 - 14:48 #1
Jubii's auktion der sælges mange gode og billige brændere.
Avatar billede tast Nybegynder
24. april 2000 - 14:55 #2
Jeg vil helst købe en ny.
Avatar billede Slettet bruger
24. april 2000 - 15:18 #3
Det kan du sanlig også via Jubiiauktion, ellers kan du f.eks gå på udkik på http://www.edbpriser.dk . Der kan du finde nye brændere billigst. Der er også  http://www.computerpriser.eon.dk/ hvor der også er gode muligheder.
Avatar billede tast Nybegynder
24. april 2000 - 17:12 #4
Er der nogle mærker som man skal holde sig fra?

Er der nogle som har gode/dårlige erfaringer som de vil give videre?
Avatar billede stussy Nybegynder
24. april 2000 - 22:14 #5
hejsa tast :)

Plextor er et rigtig godt brænder mærke, og kan fås i både IDE/SCSI udgaver, gå ind på edbpriser.dk og tjek det ud ;)
feks: PlexWriter PX-W8432Ti Retail Intern 32X/8X/4X / 4MB / IDE
Avatar billede mega Nybegynder
25. april 2000 - 16:15 #6
Der er mange gode og forholdsvis billige brændere, men jeg vil dog ikke råde dig til at købe en alt for billig brænder da, pris og kvalitet tit følges ad. Mange siger at deres brænder til 1000-1200 kr kører ganske udmærket, men tit er det sådan at en billig brænder ikke kan brænde på ret mange forskellige medier, især ikke de billige medier. Jeg vil også råde dig til at holde dig til de kendte mærker, som Plextor og HP, da de også undersøtter ting som overburning. Jeg foreslår at du skal købe en HP 9110i som netop er meget billig, se http://www.edbpriser.dk

Mvh.
Michael Jensen / m|E|g|A
Http://RuLeRs.2y.net
Avatar billede cybermike Nybegynder
26. april 2000 - 14:59 #7
Køb en i bilka.

Jeg arbejdede engang i A-Z, og der havde fjolserne købt 100 Plextor IDE brændere, de havde solgt omkring en 80 stykker da de fandt ud af at det var SCSI brænderen og så måtte de punge ud med 100 scsi controllere til.

Dvs en plextor 4x4x24 brænder med SCSI kontroller til 999 kroner, det var squ billigt.
Avatar billede mega Nybegynder
27. april 2000 - 13:26 #8
cybermike> Det dummeste man nogensinde kan gøre er at købe computer dele hos bilka eller fona eller hos nogen dagligvare butik. Enten betaler man prisen for at få det ved en rigtig computer forhandler eller også så bestiller man det på nettet. Hvis man køber en brænder i Bilka kan man ligeså godt regne med at der er alle mulige små unger der har gramset på den og den er blevet tabt på gulvet et par gange. Hvis der er endelig bliver noget ivejen med brænderen så skal du først ud til bilka og så skal de måske sende den til tyskland eller måske længere væk. Så varer det måske 14 dage eller længere før du for din brænder igen...

LAD VÆR!!!
Avatar billede Slettet bruger
27. april 2000 - 14:26 #9
Med den service, som man tilbyder i dag rundt omkring, kan det være underordnet, hvor man køber sit udstyr. Jeg har for et stykke tid siden købt PCér hos ALDI, med Penge Tilbage Garanti, hvis der opstår fejl med hardware. Den garanti er der ikke andre som kan stikke.
Avatar billede cybermike Nybegynder
27. april 2000 - 14:55 #10
mega>DET VED JEG!
Jeg har selv arbejdet hos A-Z, men hvis du kan få en scsi brænder til 1000 kr så tar jeg chancen.