Avatar billede lazy Nybegynder
09. januar 2002 - 15:05 Der er 2 kommentarer

Hvorfor spærres der for mail i IIS ved bruge af frontpageform

Jeg har nogle sider som er oprettet i frontpage med formular som vedere sendes til en email adresse, det fungere fint nok, men IIS opføre sig sjovt nok på denne måde. Ingen fejl opstår kan se event log at connection til mailserver failed, men hvis jeg så restater hele serveren alså genstart så sender den det hele fint nok, men herefter er der igen lukket. Hvad er der galt.??

Og så lige det SKAL laves i frontpage og derfor skal det være en IIS server (w2k server)
Avatar billede djeclemen Nybegynder
09. januar 2002 - 15:08 #1
behøver du og lave spm 3gange
Avatar billede lazy Nybegynder
08. februar 2002 - 13:21 #2
nej undslkyld