Avatar billede nebrot Nybegynder
09. januar 2002 - 14:04 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

anden harddisk

Jeg vil sæætteen større harddisk nr 2 i min pc. Fra 8,4 giga til 40 giga. Den sidder som slave på raid system på bundkort.Der er både fdisket og formatteret  som den skal, men win Xp pro vil ikke starte op med den nye.Når jeg sætter den gamle på kører det ok igen. Jeg har også win 98 på. Der virker  det også perfekt. Har det noget med aktivering eller registrering af win Xp at gøre?
Avatar billede resten Nybegynder
09. januar 2002 - 14:12 #1
Det skulle ikke have noget med en evt registering/aktivering af din xp.
Avatar billede resten Nybegynder
09. januar 2002 - 14:13 #2
Din xp den ligger vel stadigvæk på den hd som er 8,4 GB.
Avatar billede nebrot Nybegynder
09. januar 2002 - 14:16 #3
Min xp ligger på masteren som er på 40 gb. Det er slave harddisken, somm jeg vil have skiftet ud det er den som ikke kører i win xp, men ingen problemer når jeg kører win 98
Avatar billede nebrot Nybegynder
09. januar 2002 - 14:23 #4
Min xp ligger på masteren som er på 40 gb. Det er slave harddisken, somm jeg vil have skiftet ud det er den som ikke kører i win xp, men ingen problemer når jeg kører win 98
Avatar billede resten Nybegynder
09. januar 2002 - 14:25 #5
okey hviklen forklaring har du til selv at acceptere dit eget svar ?
Avatar billede nebrot Nybegynder
09. januar 2002 - 14:28 #6
det skete fordi det gik for stærkt med at svare igen, en menskelig fejl
Avatar billede retaxes Nybegynder
09. januar 2002 - 16:48 #7
xp kan ikke lide at man skifter hardware, såsom en Harddisk, du kan prøve at gennemføre en repair af XP