Avatar billede sero Nybegynder
24. april 2000 - 01:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Spørgsmål til "mukke"

Efter din anvisning downloadede jeg straks MSVBVM60, men det viser sig blot at være en tom mappe. Kan du - eller eventuelt andre - hjælpe med en nærmere forklaring på dette?
Avatar billede driis Nybegynder
24. april 2000 - 02:18 #1
For fremtiden burde du først afprøve svarene på dit spørgsmål, så vi undgår spørgsmål som dette, som bare fylder.

Men jeg har lige prøvet at downloade filen, og jeg får en fin DLL fil og ikke en tom mappe - så enten har der været fejl i din download eller også er du kommet til at klikke på et forkert link. Men hvis du højreklikker mukkes link og vælger "gem destination som" virker det i hvert fald.
Avatar billede Slettet bruger
24. april 2000 - 02:20 #2
Prøv mit link i stedet.
Avatar billede sero Nybegynder
25. april 2000 - 11:56 #3
Tak til mukke og kharder for supplerende svar. I mellemtiden har jeg fundet ud af at mappen ikke er tom, men at filen er skjult. Jeg går ud fra at dette ikke er årsagen til at Win ikke kan finde den. Jeg kan oplyse at mappen ligger i C: i unzipped-mappen hvor winzip har lagt den. Kan det tænkes at den skal flyttes hen et andet sted? Som I nok kan se har jeg ikke meget begreb om tingene.

Specielt til kharder: Den decompiler til helpfiler du i sin tid gav mig (helpdc21) er for kompliceret til mig - vist nærmest beregnet for programmører. Findes der ikke noget mere simpelt? Jeg tænker her på noget lige som i Amiga, hvor der findes tekstviewere, der vupti ændrer en Amigaguide til ASCII lige til at køre ud.
Avatar billede Slettet bruger
25. april 2000 - 14:00 #4
Det var ikke mig, så vidt jeg kan se, var det  sjensen der gav dig dette tip. Jeg har slet ikke set spørgsmålet før nu.
Avatar billede driis Nybegynder
25. april 2000 - 17:24 #5
Flyt MSVBVM60.DLL til C:\Windows\System\ !
Hvis det evt. ikke virker, så prøv C:\Windows\System32\