Avatar billede graae Nybegynder
23. april 2000 - 20:26 Der er 7 kommentarer og
5 løsninger

www.median.dk - tung at danse med, men ønsker en grafisk vurdering ;o)

se ..: www.median.dk

siden er tung at danse med, så beder bare om en grafisk vurdering ...

Avatar billede cldu Nybegynder
23. april 2000 - 22:30 #1
grafisk er siden iorden - måske skulle man have valgt en mindre gentagen form på knapperne?

animationen SKAL simpelthen foregå hurtigere. Man skal ikke sidde med musen 8 sekunder over knappen for at se hvor den fører hen. (min maskine er en 800 coppermine, så det er ikke HER problemet ligger...)

Venstre frame virker tom og skaber et vacuum i den forkerte del af billedet.
Avatar billede pacroonold Nybegynder
23. april 2000 - 22:40 #2
Det skulle måske være lidt mere centreret... Grafikken er fed.
Bare en lille detalje, men når man trykker på jeres Emailadresse i bunden af siden burde der så ikke automatisk starte en mailto?

/Pacroon
Avatar billede Slettet bruger
24. april 2000 - 00:20 #3
Grafisk vudering: Siten signalere grafisk, ast du her er surfet ind på et teleselskabs side, men hov nej her er sandelig tale om webdesign. En lille misforståelse i starten men ok. Selve opstillingen virker særdeles godt, men en centrering ville være ok. Det ser lidt skævt ud med den sorte stripe i højre side. Det ligener microsofts publischers arbejde. Jeg kan godt se at det ikke er dette program.

Karakter 9 @ 13
Avatar billede driis Nybegynder
24. april 2000 - 01:31 #4
Grafikken er virkelig flot! Et par kritikpunkter er der dog:

1) Man kan ikke se, hvor links'ne i højre side passer hen, før man peger på dem - det burde måske rettes, så der stod en lille tekst under billederne også når man ikke peger på dem. Hvis man vil finde et bestemt link på siden bliver man hurtigt træt af, at man skal pege på linket et efter et indtil man har fundet det, man skal bruge.

2) I overskriften står "median" med småt begyndelsesbogstav, mens det står med stort i resten af teksten - du bliver nødt til at vælge enten-eller. Enten står der "Median" altid eller også står der "median" altid. Ellers virker det sjusket og ret negativt på helhedsindtrykket af siden (og firmaet, siden repræsenterer).
Avatar billede bitnissen Nybegynder
24. april 2000 - 03:30 #5
lige en lille ting.... brødteksten bør holde forkant med overskriften.

Altså lige rykke brødteksten de der 5-10-15 pixels (eller hvor mange det nu er) til venstre, så de begynder lige langt inde.

Ellers meget pænt arbejde synes jeg
(de andre personers kommentarer dækker resten af den lille kritik)
Avatar billede mlarsen_dk Nybegynder
24. april 2000 - 12:31 #6
Er det bare fordi jeg bruger Netscape, eller fører links fra billederne tilhøjre ingen steder hen (endnu)?
Avatar billede graae Nybegynder
24. april 2000 - 15:43 #7
... billederne fører ingen steder hen - endnu !!..
Avatar billede fico Nybegynder
25. april 2000 - 09:09 #8
Fed side Graae !
Enkel, smuk.......og nydelig efter min mening !
Selve (menu)billederne er herlige at kigge på !
11@13
Avatar billede dannyqul Nybegynder
25. april 2000 - 11:50 #9
Det er rigtigt at det er tungt men der lækkert ud så det gør ikke så meget.
Og siden skal jo også afspejle det i kan så det er helt fint.
Måske skulle i lave det sådan at man kunne se hvor billederen føre hen inden man flytte musen over dem.

Karakter 10@13
D/-n!e|_
Avatar billede bromer Nybegynder
25. april 2000 - 12:49 #10
Siden er kanon flot det må jeg sige, men jeg ville centrere den hvis jeg var dig. Det ville se lidt bedre ud.
Avatar billede graae Nybegynder
25. april 2000 - 14:01 #11
okay ... kigger på det ;o)
Avatar billede pacroonold Nybegynder
29. april 2000 - 20:34 #12