Avatar billede kjv Nybegynder
09. januar 2002 - 01:21 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

PC til TV

Hvad skal jeg benytte for at se pc download på tv?

Jeg har B&O ME 6000 og grafikkort med tv-out...desuden har jeg fået kabel med scart 3 kabler:
1 s-vhs+phono kabel - 1 minijack - phono?

Hvad gør jeg?

De passer vist ikke på grafikkortet?
Avatar billede grunken Nybegynder
09. januar 2002 - 03:36 #1
hmm....

En normal tv-out på et grafikkort vil normalt være en almindelig gul phono ud/indgang, eller på nogle enkelte ATI har jeg set et specielt kabel, men det plejer at følge med til kortet!

Avatar billede enforcer Nybegynder
09. januar 2002 - 05:55 #2
Hvilken CPU har du?...og hvor megen ram?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
09. januar 2002 - 05:58 #3
Den glue phono udgang (hvis den er der) er en composite udgang, denne skal sættes ind i en scart adapter (som du nok skal ud og købe). Derud over skal du bruge et kabel med jackstik -> Phono (til lydkort og scart adapter) for at få lyden med.

Jeg finder lige ud af hvilke stik pågældende fjernsyn har!
Avatar billede james_t_dk Juniormester
09. januar 2002 - 05:59 #4
Er du sikker på at det er et ME 6000 og ikke MS eller MX 6000
Avatar billede james_t_dk Juniormester
09. januar 2002 - 06:02 #5
Enforcer>> hvad har de to ting at gøre med et stik problem?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
09. januar 2002 - 06:06 #6
MS og MX 6000 fjernsyn har begge både scart og SVHS indgange.

SVHS skal aktiveres i menuen Setup -> Sockets -> SVHS.

Hvis det er et ME6000 skal jeg lige finde lidt info om det senere, men det kunne være rart at vide hvilket kort du har så vi kan danne os et indtryk af de stik du har der, kan du ikke smide et link til kortet?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
09. januar 2002 - 08:00 #7
ME 6000 har kun Scart du skal derfor benytte composite til scart adapter. Dette kræver selvfølgelig at dit grafik kort har composite udgang.
Avatar billede maniacdog Nybegynder
09. januar 2002 - 08:09 #8
Luk spørgsmålet op opret det venligst i den rette katagori. Dette hører næppe under Netværk.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
09. januar 2002 - 11:02 #9
hvis du gør som manic dog anbefaler så smid et link til det nye spørgsmål.
Avatar billede kjv Nybegynder
11. januar 2002 - 01:28 #10
james t dk - Takker for de mange oplysninger :o)

Jeg har fundet en løsning - Benyttet alm. phono...og phono med jack...
Avatar billede kjv Nybegynder
11. januar 2002 - 01:33 #11
Takken gælder også grunken...

Jeg har et ME - med S-vhs, men skidtet virker ikke - Har kørt det gennem videoen...

Ps. ME modellen har også S-vhs...og der er ikke fulgt kabel med til grafikkort andet end s-vhs...
Avatar billede kjv Nybegynder
11. januar 2002 - 01:35 #12
Takken gælder også grunken...

Jeg har et ME - med S-vhs, men skidtet virker ikke - Har kørt det gennem videoen...

Ps. ME modellen har også S-vhs...og der er ikke fulgt kabel med til grafikkort andet end s-vhs...

For ikke at lave noget galt! Hvordan afslutter jeg dette spørgsmål (accepteret james svar)...så det kan blive lukket?

Det eneste jeg har mulighed for at at enten afvise eller acceptere mit eget spørgsmål/kommentar/svar?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
14. januar 2002 - 06:28 #13
Nu har du mulighed for at acceptere mit, men det skal du kun gøre hvis du har billede på, ellers snupper du bare de points selv.