Avatar billede argoony Nybegynder
09. januar 2002 - 00:25 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Grafikkort til Bærbar Comp!!!

Hey.
er det nogen af jer der ude der kan hjælpe nig med et lille problem?
Problemet er det at jeg har lieg købt en bærbar computer, men det er ikk et ret godt grafikkort der er i den, også vil jeg lige hører om man kan få et nyt af sådan noget, da jeg ved at i f.eks. Dell\'s bærbare er der GeForce 2Go i om det er noget man kan få i min bærbar...
System:
Celeron 1100Mhz
Ram 256MB
20GB HD
14,1 TFT skærm
SIS grafikkort (noget lort)

argoony
Avatar billede hojben Novice
09. januar 2002 - 00:27 #1
mener ikke du kan skifte grafikkort i en bærbar uden at skifte bundkortet :(
Avatar billede argoony Nybegynder
09. januar 2002 - 00:31 #2
Det lyder sq ikk rart da.... så kan man jo lige så godt købe en helt ny bærbar =(

argoony
Avatar billede hojben Novice
09. januar 2002 - 00:33 #3
nemli ;(
Avatar billede argoony Nybegynder
09. januar 2002 - 00:35 #4
ej man det vil jeg sq være træt af, jeg har lige fået den... =( nå vil lige se om jeg ikk kan få gjort noget mere ved det!

argoony
Avatar billede cyrus2k Nybegynder
09. januar 2002 - 19:15 #5
Hvilket mærke er din bærbar.. Nogle gange kan man opgradere antallet af ram på den bærbare. Men ellers skal du ikke regne med det..

Avatar billede hojben Novice
09. januar 2002 - 19:22 #6
du kan altid opgradere antallet af ram... da det er moduler..

et grafikkort i en bærbar er fabrikeret ind i bundkortet
Avatar billede hojben Novice
09. januar 2002 - 21:11 #7
takker for point ;)