Avatar billede jfour Nybegynder
09. januar 2002 - 00:16 Der er 2 kommentarer

Kan du finde nogle fejl eller mangler på dette site ?

Vi har lavet et nyt site og ville meget gerne have din vurdering af det, så vil du ikke se om du kan finde nogle fejl og mangler på sitet?

http://www.it-auctions.com

På forhånd mange tak.

Jens
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
09. januar 2002 - 00:19 #1
Dette spm skulle nok være oprettet her:

http://www.eksperten.dk/opretspm.phtml?id=57
Avatar billede pierrehusted Nybegynder
09. januar 2002 - 09:19 #2
Tja, det er altid en god ide at få en med engelsk som modersmål til at læse engelsksprogede sites igennem. Så får du lige kontrolleret formuleringerne en ekstra gang.

F.eks. tror jeg at din title \"Volumen computer...\" skal skives \"Volume computer...\".
Jeg så også et sted at der stod \"how ever\", det mener jeg skal være i eet ord \"however\".
I \"Join now\" behøvede du vel heller ikke * ved alle felter, når nu der står \"All fields are required\".

Jeg ved godt at det er småting, men det irriterer nogle mennesker - især når det er en udlænding der skriver på ens modersmål.

Funktionsmæssigt ser det ret pænt ud - der ser ud til at være de ting der skal være.