Avatar billede mettemus Nybegynder
08. juni 1999 - 00:49 Der er 11 kommentarer

gad vide

jeg gad vide hvad folk bruger svarene til
Avatar billede cybles Nybegynder
08. juni 1999 - 00:50 #1
At lette deres dagligdag :-)
Avatar billede hawk Nybegynder
08. juni 1999 - 00:50 #2
Det er for at blive klogere selvfølgelig
Avatar billede dd Nybegynder
08. juni 1999 - 01:10 #3
hvis man har et problem med f.eks, at lave noget til sin homepage kan man prøve, at søge efter det man mangler hjælp til, og evt bruge nogle af de svar der er kommet på nogle af spørgsmålene.
Finder man ikke svar på det man søgte kan man selv oprette et spørgsmål, og være heldig, at der er nogen der kan hjælpe dig :-)))
Avatar billede Slettet bruger
08. juni 1999 - 01:12 #4
Du spares for at lede i diverse manualer samt for et intet sigene svar fra en supporter. Eksperten er en genial opfindelse.
Avatar billede thoeger Nybegynder
08. juni 1999 - 10:37 #5
stinker det ikke af fake eller måske bare blondine????
Avatar billede hawk Nybegynder
08. juni 1999 - 12:17 #6
hmm Mettemus er du blondine?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
08. juni 1999 - 13:52 #7
thoeger>> det der fake er ved at aftage.... der har ikke været ret meget af det  på det sidste
Avatar billede thoeger Nybegynder
08. juni 1999 - 14:25 #8
nej, men så er spørgsmålet bare ualmindeligt dumt, eller måske en vits!!
Avatar billede soeped Nybegynder
09. juni 1999 - 07:58 #9
Hej mette.
Det kunne måske være man er nogenlunde erfaren edb freak men får købt et nyt stykke hard/software som ikke virker, så er det rart med et nyt frisk synpunkt og et godt råd.!!
Avatar billede zorba Nybegynder
09. juni 1999 - 11:54 #10
Jeg selv har fået god eksperthjælp når jeg har siddet fast i et eller andet.

Derfor kigger jeg også selv efter om der er noget jeg kan være behjælpelig med.
Avatar billede db Nybegynder
12. juni 1999 - 02:21 #11
Du skal ikke sidde og finde en løsning i diverse bøger osv for at få løst dit problem !!!!!!!