Avatar billede sniperdk Nybegynder
08. januar 2002 - 23:52 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

clausborreudafformel1.dk

Hvem kan mon hjælpe mig ????
Jeg er en idiot til html, men jeg vil gerne have et lidt pænere design af min hjemmeside www.clausborreudafformel1.dk .
Serveren jeg bruger har nogle iriterende pop-ups som man skal lukke hurtigt ellers bliver de ved...
Min side er på nuværende lavet som én lang side fordi hvis man laver flere sider, så kommer der pop up når man skifter...
Min side er nu så lang at jeg nok bliver nød til at fordele den over 2-3 stykker.
Den der kan/vil hjælpe mig får 200 point og måske op til 500 kr for besværet.
Jeg har siden på en udenlandsk server pga den danske injurie-lovgivning. Hvis Hr. Porre føler sig generet så behøver han blot at henvende sig en dansk udbyder, så SKAL de lukke siden, derfor er siden flyttet...
På siden skal der være det indhold som nu, men løbskommentarer og streamer-bestilling skulle gerne have hver sin side, men med tydelig og nem navigering mellem siderne....
Avatar billede Himbear Nybegynder
08. januar 2002 - 23:57 #1
Jeg synes ellers at det passer meget godt til at siden, at den er (undskyld) grimt designet!

Har man helt fri hænder?
Avatar billede hojben Novice
08. januar 2002 - 23:59 #2
*LOOOOOOOOOL* Kanone citater etc... det er lige til en opmuntring på en meget dårlig dag...
Avatar billede sux Nybegynder
09. januar 2002 - 00:00 #3
Der må da findes en bedre udbyder end den du kører med!!!
De er pisseirriterende de popups!
Avatar billede sniperdk Nybegynder
09. januar 2002 - 00:00 #4
tino_bh : Ja frie hænder, men UDEN jawa !!
Avatar billede Himbear Nybegynder
09. januar 2002 - 00:02 #5
Det kan godt gøres rimelig hurtigt og nemt!

Synes også at det er en genial side! ;)
Avatar billede sniperdk Nybegynder
09. januar 2002 - 00:03 #6
sux : Det er der garanteret også, det var den første jeg kunne finde og som jeg selv kunne finde ud af.....
Hvis nogen finder en anden er det ok med mig, mit domæne er en henvisning så det er ikke noget problem....
Avatar billede sniperdk Nybegynder
09. januar 2002 - 00:04 #7
Men husk lige... : Det skulle gerne være så jeg idiot selv kan finde ud af at redigere teksten efter hvert formel 1 løb......
Avatar billede Himbear Nybegynder
09. januar 2002 - 00:07 #8
Jeg prøver lige at bikse noget sammen!
Avatar billede sniperdk Nybegynder
09. januar 2002 - 00:08 #9
Hvad kan man egentligt bruge points til ???
Jeg er rimeligt ny her, og har ikke helt fattet det....
Avatar billede hojben Novice
09. januar 2002 - 00:09 #10
sniper > du kan finde en udenlandsk udbyder uden popups og reklamer her: www.internetplads.dk
Avatar billede hojben Novice
09. januar 2002 - 00:09 #11
sniper > point er til betaling..
Avatar billede Himbear Nybegynder
09. januar 2002 - 00:10 #12
Er det ikke ok, hvis jeg laver fire sider?

forside (kommentarer)
bestil (streamere, t-shirts)
Sidste nyt
Hvorfor ...
Avatar billede Himbear Nybegynder
09. januar 2002 - 00:13 #13
vil du gerne have designet meget anderledes?
Avatar billede sniperdk Nybegynder
09. januar 2002 - 00:19 #14
tino_bh : 4 sider er fint !
Nej designet behøver ikke at være meget anderledes, det vigtigste er bare at folk kan finde Porrens tåbeligheder og at de nemt kan se hvordan man bestiller og betaler streamere...
Du må gerne lægge den op på www.internetplads.dk hvis den er ok ifølge dig... Så kan jeg evt selv ændre password når jeg har lært at bruge den.
FEDT AT DU VIL HJÆLPE MIG !
MVH
Brian (Blomst 4863556)
Avatar billede Himbear Nybegynder
09. januar 2002 - 00:24 #15
Jeg har lige send en authorization request til din icq!
Avatar billede sniperdk Nybegynder
09. januar 2002 - 00:34 #16
Har jeg ikke godkendt den, ellers send lige igen....
Avatar billede Himbear Nybegynder
09. januar 2002 - 00:38 #17
Er lige gjort!
Avatar billede Himbear Nybegynder
09. januar 2002 - 01:52 #18
Her er det jeg har lavet:

http://www.friserverplads.dk/tino/clausborreudaff1/

Du skulle ha\' modtaget et id til et webhotel, har du fået den mail?
Avatar billede Himbear Nybegynder
09. januar 2002 - 01:56 #19
jeg mangler stadig at lave bestil, inden nogen overfalder mig.