Avatar billede deathishere Nybegynder
08. januar 2002 - 23:37 Der er 10 kommentarer

hjælp til irc!!!

Det jeg skal bruge er en irc bot der kan se hvad der bliver postet i en channel også ligge det i en data base sql eller access. jeg har hørt at der findes nogen færdige bots / scripts der kan gøre det! er der nogen der har et eller kender til et????
Avatar billede rostved17 Nybegynder
08. januar 2002 - 23:40 #1
Du er sgu desperat...
Avatar billede deathishere Nybegynder
08. januar 2002 - 23:44 #2
?????
Avatar billede rostved17 Nybegynder
08. januar 2002 - 23:49 #3
Avatar billede deathishere Nybegynder
08. januar 2002 - 23:51 #4
jeg ved godt at det er der flere gange, men jeg viste ikke hvor det skulle være. hvordan kan jeg fjærne mine spørgsmål igen!
Avatar billede grinderslev Praktikant
08. januar 2002 - 23:55 #5
Måske kan du være heldig her: http://www.mirc.com/links.html
Avatar billede rostved17 Nybegynder
08. januar 2002 - 23:56 #6
Du skal bare fjerne det sidste du lavede http://www.eksperten.dk/spm/156166

Så læg et svar selv, og acceptér dit eget svar. Så får du dine point igen.

Bare hold det her spørgsmål åbent.
Husk det til en anden gang

:o)
Avatar billede deathishere Nybegynder
09. januar 2002 - 00:09 #7
ok så er det gjort.
Avatar billede budda Nybegynder
29. juli 2002 - 11:01 #8
Ellers laver man normalt det der hedder User levels.
Så man logger ind via en .ini fil da der er en funktion der hedder $readini
Det er pisse smart :)
Avatar billede menthos Nybegynder
26. september 2002 - 17:02 #9
hmm... hvis du mener en stat-bot ka du evt. gå ind på #stat-bots #nordicstats el. #statbots @ quakenet...
Avatar billede grinderslev Praktikant
27. september 2003 - 12:41 #10
Skal du ikke snart have lukket spørgsmålet????