Avatar billede johnstigers Seniormester
08. januar 2002 - 20:54 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Opengl - hvordan?

Hvordan får jeg Unreal Tournament til at køre OpenGL? Jeg kan kun vælge Direct3D...
Grafikkort: Noname Geforce 2 MX AGP
Bundkort: EpOX et-eller-andet... m. MVP3 chipsæt.
AMD K6-2 400 MHz processor
256 Mb ram

Avatar billede goulduck Nybegynder
08. januar 2002 - 21:08 #1
Sidst jeg skulle have det til at virke, var det først efter at have afinstallere / reinstalleret nogle forskellige drivere.

Unreal og UT synes jeg altid har været ret bøvlet med 3D kort indstillingerne. Det virker dog når det først er sat op. :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. januar 2002 - 21:10 #2
Har prøvet med alle driverne der er på tweakup.dk - kan ikke vælge opengl :(
Avatar billede fizher Nybegynder
08. januar 2002 - 21:19 #3
Hvilket styrersystem kører du med? XP / 2K / ME osv osv..

Jeg har nemlig oxo de problemer med opengl, men de \"forsvinder\" hvis man kører med ME, mine gjorde ihvertfald...
Avatar billede goulduck Nybegynder
09. januar 2002 - 06:53 #4
fizher> Ud fra kategorien, vil jeg tro at det er Windows XP.
Avatar billede zabber Nybegynder
09. januar 2002 - 07:24 #5
Har du husket at opdatere dit grafikkort driver
brug denne den virker hos mig
http://www.hardwareonline.dk/downloads.asp?kategori=Nvidia%20Drivere&id=161
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. januar 2002 - 13:41 #6
NOPE! Det vil ikke funke :(
Avatar billede fizher Nybegynder
13. januar 2002 - 13:49 #7
prøv det her!

gå ind på c:\\windows\\system32/dxdiag

under skræm står der noget om AGP support, hvis det er stået til, så slå det fra og prøv igen!!

hvis det er slået fra, så jeg ved sq ikke hvad der kan hjælpe dig, (måske 8,1 directX, men den har du vel hentet??)
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. januar 2002 - 21:10 #8
intet hjalp. må nøjes med direct3d...