Avatar billede xxx_jensen Nybegynder
08. januar 2002 - 20:38 Der er 1 kommentar

Studio VIZ R3+Pentium 4

Jeg har lige investeret i en ny Pentium 4, 1400 MHz, 512MB Ram , Geforce 3 grafikkort, for bedre afvikling af  3D Studio VIZ R3.
Til min store overraskelse er programmet særdeles tungt at arbejde med, specielt i opstarten hvor jeg er nødt til at lukke samtlige andre programmer ned under msconfig.
Forhandleren foreslår Opgradering til Win NT 4, men programmet er jvf. Autodesk også funktionsdygtigt under Win 98!!
(det er lidt for nemt af foreslå opgradering!!)

Hvordan kan jeg optimere computeren til afvikling af Studio VIZ R3?
Avatar billede mismis Nybegynder
09. januar 2002 - 10:20 #1
hej du

nu siger du nok at det er lidt for nem at foreslå opgradering men der er fagtisk noget om snakken

fordi 9 ud af 10 3d applicationer fagtisk preformer langt bedre i windows NT eller 2000 end de gør i win98
plus at din windows 98 ikke kan udnytte dine 512 mb ram hviket windows 2000 godt kan

ja 98 kan sågar crache af for meget ram hvilket godt kan løses men det forbedre ikke udnyttelsen af det.

se følgende link

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;q253912

og sidst men ikke mindst at OPENGL fagtisk også køre en del stærker i 2000 end i 98

så det er ikke helt forkert det han siget.

MVH

MIS