Avatar billede malu Nybegynder
08. januar 2002 - 20:05 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Site vurdering...???

Hvad syntes I om designet og indholdet på http://www.webshape.dk
Avatar billede annikadk Nybegynder
08. januar 2002 - 20:14 #1
Den kan jeg lide... næsten ;)
Nej, den ser ud til at virke i Opera, og dermed også i mange andre browsere....

Jeg bryder mig ikke om den \"webcolor\" ting der er øverst til venstre på alle sider, den har så meget farve i forhold til resten (hvilket sikkert også er meningen med at den er der).

Ellers kan jeg li den.

Lader de gode kommentarer komme fra andre + karakterer.
Avatar billede ahv Nybegynder
08. januar 2002 - 20:41 #2
Designet er meget flot lavet og nemt at finde rundt i.
På mit 56K modem henter den siden ok hurtigt.

Indholdet, indtil videre ser det fint ud, men jeg kan se der bla. mangler priser.

Det eneste jeg synes i skulle overveje det var om ikke der skulle være noget mere i toppen ? over menupunkterne der mangler ligesom et eller andet.

Design  : 10@13
Indhold : 8^@13 <- ud fra at sidens indhold ikke er færdigt
Avatar billede malu Nybegynder
08. januar 2002 - 20:45 #3
Til ahy.

Hvad ville du selv sætte i toppen?

Malu.
Avatar billede annikadk Nybegynder
08. januar 2002 - 20:50 #4
Det med noget over menuerne er jeg uenig i..
synes det giver en \"fred\" at den er som den er der..
Avatar billede malu Nybegynder
08. januar 2002 - 20:52 #5
Til annikadk,

en \"fred\" hvad mener du? Jeg er er ikke helt med?
Avatar billede annikadk Nybegynder
08. januar 2002 - 21:05 #6
mener at det giver noget harmoni og stilhed som jeg kan lige..
kom der reklame/banner eller noget er jeg bange for at det ville forstyrre min oplevelse og hvor mine øjne er for meget.

self. alt efter hvad man laver deroppe
Avatar billede malu Nybegynder
08. januar 2002 - 21:08 #7
Der vil ikke komme nogle reklamer på sitet! :-)
Avatar billede djernaes Nybegynder
08. januar 2002 - 21:11 #8
Flot, men prøv at resize til 800x600 eller mindre ;(
Avatar billede malu Nybegynder
08. januar 2002 - 21:14 #9
Til djernaes.

800 x 600 virker da helt okay... Alting bliver lidt stort, men det er vel en selvfølge når tingene bliver gjort større?
Avatar billede djernaes Nybegynder
08. januar 2002 - 21:19 #10
Undskyld, den er rigtigt nok mindre en 800 i breden ... uden at menuen bliver \"dækket\".