Avatar billede schouborg Nybegynder
23. april 2000 - 15:28 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

udskrift fra internettet

Når jeg skriver ud fra nettet, mangler der ofte halve ord og sætninger. Det ser ud, som om det sker i forbindelse med bogstaverne ”æ”, ”ø” og ”å”, men jeg er ikke sikker. Er der nogen, der har en forklaring/løsning på det?
Avatar billede theill Nybegynder
23. april 2000 - 15:44 #1
Jeg har ogsaa haft store problemer med at skrive ud i IE. Det hjaelper dog, hvis du saetter fonten ned (View->Text Size->Smallest) samt laver en stoerre margin paa dine udskrifter.

Med IE5.5 har jeg dog ingen problemer.
Avatar billede schouborg Nybegynder
23. april 2000 - 17:01 #2
hjælp! det gjorde inge forskel at bruge den mindste font. Jeg prøvede derefter at lave en større margin ved at gå ind i Filer > Sideopsætning, og når jeg nu prøver at printe, kommer der en meddelelse om, at printeren kunne ikke findes. Den samme meddelelse kommer også, hvis jeg forsøger at gå ind i Sideopsætning igen.
Avatar billede theill Nybegynder
23. april 2000 - 23:49 #3
Hmm, lyder mere som et problem med din printer. Proev at slette den fra dit system og derefter tilfoej den igen.
Avatar billede schouborg Nybegynder
24. april 2000 - 11:52 #4
jeg prøvede at fjerne og nyinstallere min printer, men det hjalp ikke. Din kommentar fik mig imidlertid til at låne en anden printer, og du har ret: det er min printer, der er noget galt med. Der er ingen problemer, når jeg bruger den lånte printer - hvis du sender mig et svar i stedet for en kommentar, accepterer jeg
Avatar billede theill Nybegynder
24. april 2000 - 12:34 #5
tak :o)

men hvilken version af IE koerer du? Har du proevet 5.5?
Avatar billede schouborg Nybegynder
24. april 2000 - 13:58 #6
Jeg kører 5.0. Hvor finder jeg 5.5. Jeg har prøvet at være på Microsofts hjemmeside, men der finder jeg kun 5.1.
Jeg skal dog sige, at jeg også har haft andre printerproblemer, f.eks. med formeludskrivning i "Word", og de blev også løst med den lånte printer
Avatar billede theill Nybegynder
24. april 2000 - 18:16 #7
Det er nemmest at gaa ind paa http://msdn.microsoft.com/ og soege paa: 'MSIE5.5' - saa finder du et link til en side, hvor du kan downloade den fra.
Avatar billede schouborg Nybegynder
24. april 2000 - 21:47 #8
tak for hjælpen