Avatar billede bambusk Nybegynder
08. januar 2002 - 18:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

død mus

Jeg har et meget irriterende problem. Jeg har en Microsoft IntelliMouse Explorer. Optical mus som jeg kører over usb med. Problemet er at den tit og ofte bare går ud....det eneste jeg kan gøre ved det er at gentarte min computer, så virker den igen, men den kan gå ud når som helst....der kan gå minutter eller timer.

Er der nogen der har oplevet noget lignende og som har fundet en løsning på dette??

jeg har installeret nyeste drivere til musen. har også nyeste drivere til mit mb (Abit KA7 VIA KX133 chipsæt). mit os er win98se
08. januar 2002 - 18:28 #1
KOntroller batteriet i musen. hvis det er næsten dødt, kan det være problemet
Avatar billede tgm Nybegynder
08. januar 2002 - 18:30 #2
konsulenten => kører over usb med
Avatar billede tgm Nybegynder
08. januar 2002 - 18:32 #3
du har en konverter til PS/2
prøv den

havde samme prob. med min, kører nu PS/2

TGM
Avatar billede argoony Nybegynder
09. januar 2002 - 00:29 #4
ja som tgm siger prøv at sætte din PS/2 konverter til... jeg har også selv haft det problem med min mus dog ikk lige den mus... men det hjalp faktisk at sætte den til at kører over PS/2 istedet for usb...

argoony
Avatar billede badassjuncker Nybegynder
21. februar 2002 - 03:34 #5
Start i fejlsikret tilstand og slet alle de gamle musedrivere drivere fra enhedhåndtering (der er nok mange)....skift USBport, genstart, og brug din mus. Works 100 %