Avatar billede mikka Nybegynder
08. januar 2002 - 16:10 Der er 1 løsning

Overførsel til skærm.

På skærmen optræder billedet som sendes ukorrekt.
Der er sorte kanter, og værktøjslinien er for langt ude så jeg ikke kan lukke systemet ned, fordi krydset er forsvundet. Ud over dette, når jeg modtager e-mails med vedhæftede filer som indeholder foto\'s er billeder meget grynede.

Hvad gør jeg ved det?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
08. januar 2002 - 16:17 #1
Der kan vist være meget galt.

Forkert skærmdriver??

Eller det kan være du kører med for høj opdateringsfrekvens.

Afhængig af dit operativsystem, bør du på baggrundsbilledet højreklikke og vælge egenskaber for skærm. Her kan du prøve at sætte opløsning og opdateringsfrekvens lidt ned, og se om ikke det hjælper.
Men hvis billederne er grynede, kunne det tyde på, at du kører med 16 eller 256 farver.

Generelt lyder det som om du kører med forkert skærmdriver.