Avatar billede el_cat Nybegynder
08. januar 2002 - 10:30 Der er 1 kommentar og
1 løsning

FSO og Netværksdrev

Hej Jeg er ved at lege med FSO, og er stødt op et problem. Jeg vil gerne optælle folder og filer på en anden server end derfra hvor scriptet blevet executet.

Jeg har ingen problemer med at lave scriptet når alt ligger på samme server, men hvad dælen skal man gøre når man skal over på en anden server?? Jeg har leget lidt med mapped drives med kan ikke få det til at virke.
Avatar billede euhp Nybegynder
09. januar 2002 - 22:10 #1
Hej,
hvis din computer og dens internet konto har adgang til den anden computer, skulle der ikke være nogen problemer, hvis du arbejder med mappede drives. Men du skal sikre dig, at IUSR_*** kontoen på din webserver skal have adgang til at læse på den anden computer.

I nogle tilfælde kan du dog komme ud for, at FSO ikke kan tilgå netværksdrevet. Måske kan support.microsoft.com hjælpe..

-peter
Avatar billede el_cat Nybegynder
10. januar 2002 - 18:54 #2
Jeg fik lavet det med virtuel directory i IIS. Lavede sådan en til mappen på den anden server og så kørte det som smurt. Grr hvorfor havde jegi kke tænkt på det før.