Avatar billede sulu Nybegynder
22. april 2000 - 12:38 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kalde en stored procedure fra Access

Hvordan kalder jeg en stored procedure fra access via en "trykknap" ?
Avatar billede sulu Nybegynder
26. april 2000 - 10:27 #1
Er der virkelig ingen der kan hjælpe... Jeg forsøger lige at omformulere mit spørgsmål. Problemet er at jeg har gemt en UPDATE query fra Access som en stored procedure på MS SQL-Serveren. Jeg vil gerne kalde denne stored procedure fra Access. Jeg har forsøgt at gøre dette ved at lave en Pass-Through query i Access som blot skriver exec test. Når jeg aktiverer denne query i Access, bliver jeg bedt om at angive Machine Data Source - kan man ikke blive fri for det ? Når jeg vælger denne kommer der en meddelelse "Pass-through query with ReturnsRecords property set to True did not return any records" Hvad betyder det? Når jeg tjekker syntaksen for den stored procedure kommer der ingen fejlmeddelelse.
Håber i kan hjælpe
Avatar billede sulu Nybegynder
04. maj 2000 - 09:32 #2
Der er ingen problemer længere, nu virker det.