Avatar billede wallberg Nybegynder
07. januar 2002 - 21:02 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

USB og ASUS bundkort

Hej eksperten

Jeg har et \"ASUS P5A-B Super 7\" bundkort. Da denne ikke har nogle USB-porte, vil jeg høre om jeg kan udvide min computer med dette?

Jeg har et ledigt PCI-slot, og jeg tænkte på om man evt. kunne bruge følgende kort fra B.J. Trading:
http://www.bj-trading.dk/menu.asp?vare=div-4-11

/wallberg
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. januar 2002 - 21:13 #1
Ja det er der ingen problemer i at bruge.
Avatar billede wallberg Nybegynder
07. januar 2002 - 21:15 #2
Jeg skal altså bare købe kortet og sætte det i det ledige PCI-slot? Behøver jeg at forbinde det til noget på bundkortet?

Hvis det er det eneste - så hurra for det!
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. januar 2002 - 21:17 #3
det skal ikke forbindes til noget - det bliver det jo via pci-slottet :)
Avatar billede wallberg Nybegynder
07. januar 2002 - 21:18 #4
Kanon!!

Så burde en hardware-idiot som mig selv kunne finde ud af det.

Jeg siger rigtig mange gange tak for hjælpen!
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. januar 2002 - 21:26 #5
Velbekomme :)