Avatar billede bmc Nybegynder
07. januar 2002 - 18:11 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Deling af brænder

Er det ikke muligt at dele en brænder over et nætværk, på en sådan måde at man f.eks kan bruge den fra nero? og hvordan går man hvis det er muligt?

På forhånd tak
bmc
Avatar billede riversen Nybegynder
07. januar 2002 - 18:13 #1
nej, det er ikke muligt...kun fildeling...desværre :-(
Avatar billede bmc Nybegynder
07. januar 2002 - 18:30 #2
findes der så ikke nogle programmer så jeg kan styre programmer på den på gældene computer?
Avatar billede blackie Nybegynder
07. januar 2002 - 18:30 #3
Du skal tænke på hastigheden over et netværk, måske kan det ikke lade sig gøre med Nero, men med Easy CD Creator 5 platinum kan det lade sig gøre.
Avatar billede blackie Nybegynder
07. januar 2002 - 18:32 #4
Du kan se alle dine netværks steder i dette program.
Avatar billede riversen Nybegynder
07. januar 2002 - 18:46 #5
blackie: han vil dele drevet...ikke hente filer via netværk

altså sidde ved en computer og brænde på en anden fra den computer han sidder ved. Sådan forstår jeg det i hvert fald.

bmc: du kunne selvfølge installere VNC `(gratis). MEd det program kan du fjernstyre en pc på netværket.
Avatar billede retaxes Nybegynder
07. januar 2002 - 20:10 #6
Jer er endnu ikke støt på en løsning i brugen af enten en brænder eller en scanner via netværk, tro ikke at det lader sig gøre!
Avatar billede oz2kas Nybegynder
07. januar 2002 - 23:30 #7
hp har lavet et par af deres scannere i net udgave... Det er en DEJLIG lille gode de har fundet på der...

bmc -> hvis du vil til at brænde fra netværk som der er kommet forslag om her, så pas på... kommer der trafik på netværket kan brændingen få buffer underrun.. :)
Avatar billede blackie Nybegynder
08. januar 2002 - 08:55 #8
OK, det kan godt være jeg ikke helt har forstået spørgsmålet.

Program til fjernstyring af PC og programmer, er der også et som hedder PC AnyWhere, men jeg tror det koster en bondegård.
Avatar billede riversen Nybegynder
08. januar 2002 - 17:23 #9
ja, det runder i hvert fald de 1000 kr. men er også noget bedre end vnc hvad hastighed angår...
Avatar billede riversen Nybegynder
22. februar 2002 - 16:57 #10
Takker for point :-)