Avatar billede soenderup Nybegynder
07. januar 2002 - 15:24 Der er 4 kommentarer

*.domæne.dk

Jeg vil opsætte min IIS, så den kan håndtere tilfældige subdomains. Det vil sige, at f.eks steen.domæne.dk og test1.domæne.dk peger samme sted.

Kan man ikke bare lave det med en (*) i hostheadername? Hvis ja.... så venligst præcicer, for jeg har prøvet uden held!

/sønderup
Avatar billede supermand69 Nybegynder
07. januar 2002 - 22:01 #1
Du skal først lige lave en DNS dertil inden du overhovedet kan lave noget virtual host på din server
Avatar billede soenderup Nybegynder
08. januar 2002 - 07:59 #2
forklar venligst!

Jeg kan oplyse, at domænet er hostet hos speednames, hvorfra jeg forestillede mig at kunne lave en *.navn.dk til A-record.
Avatar billede supermand69 Nybegynder
08. januar 2002 - 12:10 #3
Hvis dit webhotel undersøtter/du har tilladelse til det, skal du bare meddele det til Speednames. Så ordner de det!

Det var godt nok et subdomain du ville have lavet ik??
Avatar billede burningice Nybegynder
08. januar 2002 - 12:58 #4
du spørger om du kan lave * i hostheadername, og der kan jeg sige at det kan du ikke... desværre!
Du kan dog oprette lige så mange hostheaders til hvert enkelt website!