Avatar billede foxy Nybegynder
21. april 2000 - 17:32 Der er 6 kommentarer

Joke-system via brugerside

HEJSA ALLESAMMEN OG GOD PÅSKE !!!

Jeg står og mangler et script/flere som kan udfører følgende funktioner...

Man skal kunne logge ind via en bruger/password side... Dvs. der skal også være en tilmelding side, hvor man ksal skrive username, password, navn og alder... Så skal man logge ind på sin personlige side...
Fra denne side skal man kunne tilføje og rette de jokes man har tilføjet som bruger...
Udefra folk som ingen user og pass har og ike er logget ind skal så kunne se alle jokesne på en side, hvor den så går ud i en masse andre side for der er jo mange kategorier, hvor jokesne er placeret i... Man skal så kunne trykke på send som sms eller sådan også ksal man kunne skrive et tlf nr. og en lille beksed ved siden af...

Det var vist det hele men kontakt mig vis der er problemmer...

ICQ : 31986991
Avatar billede fico Nybegynder
21. april 2000 - 22:20 #1
Har du adgang til MySQL ?
Avatar billede fico Nybegynder
22. april 2000 - 16:15 #2
Abejder på højtryk !
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2000 - 16:39 #3
Kan du ikke bruge noget i retningen af http://www.cht.dk/php/jokesys.zip ??
Avatar billede fico Nybegynder
23. april 2000 - 11:31 #4
Han skulle bruge det til et projekt og der skulle de ikke bare bruge et jokesystem så......
Avatar billede Slettet bruger
28. april 2000 - 18:33 #5
Hej Fico, du er bedre og mere vaks en jeg troede, er du frisk på at sende en kopi af det færdige jokesystem til mig, med password o.s.v.. Det ville være cool !! hvad med banneret, kommet der snart ;)
Avatar billede styler Nybegynder
14. februar 2001 - 16:36 #6
Hvis du er interresereret så har jeg sådan et system liggende?
Kontakt mig på min email : anders_2001@ofir.dk
Meeen.. Før jeg sender det til dig, må du meget gerne give mig pointsene først..
Og det bruger ikk MySQL