Avatar billede rookie-albert Nybegynder
07. januar 2002 - 01:30 Der er 4 kommentarer

DVD

jeg kigger efter en DVD afspiller der kan afspille mine film fra computeren...DVS en der kan afspille film jeg har konverteret fra divx.. jeg stødte på denne her.. er den god? Yokai - Yokai 560 Silver Slimline

Af mærket yokai

Type: DVD/XSVCD/SVCD/VCD/CD/CD-R/CD-RW/MPEG/MP3/AC3/DTS
Decoder: 5.1 Dolby Digital Decoder
Info: Region Free
Output: 6 Channel Sound Output Digital Audio Out

PRISAGENT:
Få tilsendt en e-mail når prisen falder.
TIP EN VEN:
Oplys en ven om dette produkt.

Forhandler Bedøm Dankort Kategori Barometer Lager Levering Fragt Pris kr. Total Dato

  Gaya-Data        -  -  39 kr. 1.395 kr. 1.434 kr. 4/1
  PC-Store ApS          -  -  50 kr. 1.395 kr. 1.445 kr. 14/12
  Befro ApS            -  -  40 kr. 1.400 kr. 1.440 kr. 27/12
  Elektronik & Medie Butikken          -  -  0 kr. 1.695 kr. 1.695 kr. 20/12

Alle priser inkl. 25% dansk moms.

Avatar billede rookie-albert Nybegynder
07. januar 2002 - 01:35 #1
den kan findes på dvdpriser.dk
Avatar billede agawaen Nybegynder
07. januar 2002 - 01:55 #2
skulle da ku\' bruges. men ta\' mig ikke på ordet
Avatar billede rodfrugten Nybegynder
07. januar 2002 - 02:04 #3
Min erfaring er, at billige DVD afspillere, der kan afspille stort set alt ikke er særligt gode, og at den billed/lyd kvalitet de kan levere ikke er det helt store. Men hvis det ikke er et vildt godt fjernsyn/anlæg den skal forbindes til kan det selvfølgelig være ligemeget. MHT. til at købe DVD afspiller over nettet, er det ikke noget jeg vil anbefale. Det kan godt ske at priserne er lavere, men hvis den nu ikke virker som den skal så går der mindst 3 uger før du får den igen, og billige dvd afspiller har altså end noget højere fejlprocent end gode. Jeg var igennem et par stykker fra mm-vision inden jeg bad om at få mine penge tilbage og gik i HIFI-klubben. Det kostede mig lidt mere, men til gengæld virker det.

- Rod
Avatar billede mouse-the-mighty Nybegynder
07. januar 2002 - 11:12 #4
En af mine kammerater kobte den og han siger at lyden skratter som bare fa....

Så mit råd er at Gi lidt extra for noget der til gengæld VIRKER :)