Avatar billede visto Professor
07. januar 2002 - 00:21 Der er 25 kommentarer og
1 løsning

Plads til hjemmeside, gratis og ingen reklamer

Jeg skal annoncere en bolig til salg, og har brug for at kunne henvise til et mindre websted i den forbindelse.
Hvor kan jeg lægge det? Det skal være gratis, og man skal udelukkende kunne se min produktion.
Avatar billede sajbar Nybegynder
07. januar 2002 - 00:23 #1
Avatar billede funkeychicken Nybegynder
07. januar 2002 - 00:24 #2
Avatar billede visto Professor
07. januar 2002 - 00:28 #3
Lige for at præcisere: jeg laver selv webstedet, har bare brug for et sted at lægge det.
Avatar billede hojben Novice
07. januar 2002 - 00:30 #4
dansk / udenlandsk ?
php
asp
???

www.internetplads.dk
Avatar billede visto Professor
07. januar 2002 - 00:31 #5
dansk, html fremstillet vha Frontpage + stylesheet.
Avatar billede hojben Novice
07. januar 2002 - 00:33 #6
plads ? du kan søge mere detaljeret¨på mit link,
Avatar billede visto Professor
07. januar 2002 - 00:41 #7
til hojben: det ser lidt voldsomt ud - jeg skal blot kunne uploade et lille websted, ca. 3 MB med billeder og et CSS-stylesheet. Gratis.
Avatar billede hojben Novice
07. januar 2002 - 00:45 #8
Avatar billede visto Professor
07. januar 2002 - 00:49 #9
til hojben: ser fint ud - bortset fra at deres tilmeldingsside ikke virker.
Avatar billede hojben Novice
07. januar 2002 - 00:50 #10
ja det så jeg ;)
Avatar billede hojben Novice
07. januar 2002 - 00:50 #11
bagefter
Avatar billede hojben Novice
07. januar 2002 - 00:52 #12
men hvor længe skal du ha det`? og er det ligemeget hvor det ligger.. adressen mener jeg
Avatar billede visto Professor
07. januar 2002 - 00:57 #13
jeg så nogle flere muligheder på internetplads.dk - arbejder videre med det senere - godnat! og foreløbig tak! Vender tilbage med respons, når webstedet er uploadet.
Men for lige at svare: skal vel ligge der højst et år, og andressen er nogenlunde ligemeget.
Avatar billede hojben Novice
07. januar 2002 - 00:59 #14
smid en mail hvis du ik finder noget.. ka jo altid hoste dig ;)
Avatar billede sonne Nybegynder
07. januar 2002 - 01:12 #15
3 mb
Det kan jeg sagtens hoste for dig, men du får ikke ftp adgang.

/aksel
Avatar billede hojben Novice
07. januar 2002 - 01:14 #16
sonne > hva dælen skal han så bruge dit tilbud til? skulle han så vente på at du kom hjem og tjekkede din mail??
Avatar billede bitmand Nybegynder
09. april 2002 - 16:17 #17
Visto > Jeg kan sagtens hoste det for dig. Det bliver dog uden ASP (ved ikke om Frontpage "kræver det")
Kig forbi www.bitmand.dk eller skriv en mail til: lars@kodebums.dk :)
Avatar billede extigy Nybegynder
22. oktober 2002 - 09:05 #18
www.gratisweb.dk
Den er ikke oppe endnu men det kommer den om ca. en måned på en superserver med 155mbit internet. Der er understøttelse af mange sprog, og en masse helt gratis services
Avatar billede visto Professor
26. oktober 2002 - 11:24 #19
til extiqy: kommer den til at understøtte Frontpage serverextensions?
Avatar billede superanden Nybegynder
26. oktober 2002 - 11:27 #20
www.amok.dk

-50mb
-ingen reklamer
-php, mysql, asp, html osv.

Skide god side..!
Avatar billede superanden Nybegynder
26. oktober 2002 - 11:29 #21
www.amok.dk

-50mb
-ingen reklamer
-php, mysql, asp, html osv.

Skide god side..!
Avatar billede superanden Nybegynder
26. oktober 2002 - 11:32 #22
plus upload af ftp
Avatar billede visto Professor
26. oktober 2002 - 12:25 #23
til superanden: ja, det ser udmærket ud. Men der er indtil videre netoplukket for nye tilmeldinger. Desuden kan jeg ikke se om den understøtter Frontpage Serverextension - eller også findes informationen blandt de andre informationer uden at jeg forstår det.
Avatar billede extigy Nybegynder
26. oktober 2002 - 18:18 #24
visto det kan godt være det er ikke helt sikkert jeg ved det når serveren er færdig, men jeg tror det kommer på.
Avatar billede visto Professor
27. oktober 2003 - 10:12 #25
Beklager det sene svar. Brugte ikke noget af det foreslåede, kom på en helt indlysende ide, som jeg af en eller anden grund ikke havde fået før: Havde en hjemmeside i forvejen, og lagde den så bare som en del af denne, og levede med at den havde et navn, der ikke var relevant for det midlertidige site. Fungerede OK.
Jeg vælger, at afslutte ved at give point til bitmand, der tilbød at hoste.
Avatar billede hojben Novice
27. oktober 2003 - 13:03 #26
*LOL* efter 1 år? .. du er sgu cool ;o)